När vi i mars förstod att det skulle dröja för länge med referral wallboxen, kontaktade jag Teslas kundtjänst och fick efter ngn vecka svar med erbjudande att "byta ut" den mot en vanlig wallbox. Den är nu monterad sedan en månad och det är ju det bästa jag gjort, skönt att slippa fula sladdar som ligger på garageuppfarten. Otroligt smidigt sätt att ladda.
Ha en glad Teslasommar allihopa!
Micke
Var är min referral program wall charger?
Moderator: Redaktion
Re: Var är min referral program wall charger?
Model S75D. Beställd 26 oktober. Levererad 6 mars. AP2, vita "skinnsäten", sjukt skön bil!
Re: Var är min referral program wall charger?
Intressant! Vad betyder "kontakta Teslas kundtjänst"? Ringa, i så fall vilket nummer, eller maila, i så fall vilken adress?Milo14 skrev:När vi i mars förstod att det skulle dröja för länge med referral wallboxen, kontaktade jag Teslas kundtjänst och fick efter ngn vecka svar med erbjudande att "byta ut" den mot en vanlig wallbox. Den är nu monterad sedan en månad och det är ju det bästa jag gjort, skönt att slippa fula sladdar som ligger på garageuppfarten. Otroligt smidigt sätt att ladda.
Ha en glad Teslasommar allihopa!
Micke
Svart X75D -17
Re: Var är min referral program wall charger?
Hej igen, ursäkta sent svar då jag varit på semester.
Jag mejlade till: referralprogram@tesla.com och frågade, efter några mejl fram och tillbaka fick jag möjlighet att välja "standard wall chargern". Nedan kan du se Teslas svar på vår mejlkonversation:
Hey Mikael and Sofie,
Wanted to send you a quick email to let you know I can now see your selection for the signature black wall connector. As mentioned in the previous email shipping is scheduled to begin late Spring and go on through the rest of the year. If you would like, we can send you a regular High Powered Wall Connector now as a substitute of your reward. You would then not be eligible to receive the Signature Black Wall Connector exclusive to the Referral Program. Please confirm the shipping address you would like this sent to, and I can process your request.
Sincerely,
Alicia | Tesla Referral Program Support
Hoppas det löser sig till det bästa.
Micke
Jag mejlade till: referralprogram@tesla.com och frågade, efter några mejl fram och tillbaka fick jag möjlighet att välja "standard wall chargern". Nedan kan du se Teslas svar på vår mejlkonversation:
Hey Mikael and Sofie,
Wanted to send you a quick email to let you know I can now see your selection for the signature black wall connector. As mentioned in the previous email shipping is scheduled to begin late Spring and go on through the rest of the year. If you would like, we can send you a regular High Powered Wall Connector now as a substitute of your reward. You would then not be eligible to receive the Signature Black Wall Connector exclusive to the Referral Program. Please confirm the shipping address you would like this sent to, and I can process your request.
Sincerely,
Alicia | Tesla Referral Program Support
Hoppas det löser sig till det bästa.
Micke
Model S75D. Beställd 26 oktober. Levererad 6 mars. AP2, vita "skinnsäten", sjukt skön bil!
Re: Var är min referral program wall charger?
Va är det för skillnad mellan den vanliga och signature black?