Thanks for your feedback?

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Teslaspolen
Teslaägare
Inlägg: 4057
Blev medlem: 15 dec 2014 17:48
Ort: Siljan

Thanks for your feedback?

Inlägg av Teslaspolen »

Hittade en... Funktion? Bugg? I huvudskärmen på vår X när putsade av den. Håller man inne "bil ikonen", dvs längst ned till vänster som öppnar inställningar/settings i tre sekunder så dyker texten "Thanks for your feedback" upp i displayen bakom ratten, samma medelande som man får när man lämnat en "bug report" med röst kommando.

Vilken feedback dock? Har inte sagt eller skrivit något någonstans... :?
Användarvisningsbild
Latt
Teslaägare
Inlägg: 124
Blev medlem: 15 jan 2019 10:30

Re: Thanks for your feedback?

Inlägg av Latt »

Det hade varit grymt om det var ett sätt att skicka bug reports på ... min Tesla tycker alltid jag säger Book report så jag har ännu aldrig lyckats skicka nån bug report...
Model S 100D
Användarvisningsbild
themax
Teslaägare
Inlägg: 1896
Blev medlem: 16 mar 2015 19:09
Ort: Spånga

Re: Thanks for your feedback?

Inlägg av themax »

Latt skrev:
Det hade varit grymt om det var ett sätt att skicka bug reports på ... min Tesla tycker alltid jag säger Book report så jag har ännu aldrig lyckats skicka nån bug report...
Samma här, så jag har givit upp. Säger du bara ”Bug Report” så förstår den, men säger du bara ett enda ord till tror den du säger ”book report”. Goddag yxskaft, liksom ... Tesla får lista ut buggarna själva.
--------
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD.
Användarvisningsbild
Teslaspolen
Teslaägare
Inlägg: 4057
Blev medlem: 15 dec 2014 17:48
Ort: Siljan

Re: Thanks for your feedback?

Inlägg av Teslaspolen »

themax skrev:
Latt skrev:
Det hade varit grymt om det var ett sätt att skicka bug reports på ... min Tesla tycker alltid jag säger Book report så jag har ännu aldrig lyckats skicka nån bug report...
Samma här, så jag har givit upp. Säger du bara ”Bug Report” så förstår den, men säger du bara ett enda ord till tror den du säger ”book report”. Goddag yxskaft, liksom ... Tesla får lista ut buggarna själva.
Märkligt. Just den biten fungerar alltid perfekt för mig, både med "bug report" och efterföljande meddelande. Namn är dock hopplöst då den förväntar sig engelska namn. Lycka till med att få den att fatta "Call Lasse". :lol:
Skriv svar