Skickat från min iPhone med Tapatalk
Moderator: Redaktion
Det är bara en effekt av betraktningsvinkeln. Om du kollar så ser du att det är långt fler hål man ser rakt igenom där vinkeln mot kameran är 90 grader, och i stort sett inga man ser rakt igenom ju längre ut man kommer, där vinkeln avviker.SolnaGnagarn skrev:Om man zoomar in på bilden så ser det ut som att varannat hål är igensatt
Aha ok,danni skrev:Det är bara en effekt av betraktningsvinkeln. Om du kollar så ser du att det är långt fler hål man ser rakt igenom där vinkeln mot kameran är 90 grader, och i stort sett inga man ser rakt igenom ju längre ut man kommer, där vinkeln avviker.SolnaGnagarn skrev:Om man zoomar in på bilden så ser det ut som att varannat hål är igensatt
Trist med vecken i stolarna och hoppas du får de utbytta på garantin! Har du en bild på hur stolarna ser ut? Vore intressant att seGastrogate skrev:Vi har ventilerade säten i bilen.
Min känsla så här direkt är att den svarta modellen veckar sig. I förarstolen så blir det ett ganska kraftigt veck på själva sittytan på höger del. Kommer garanterat att slitas snabbt och bli förstört.
Ja det är marginellt kosmetiskt men Tesla byter ut dem. Har aldrig upplevt nåt krångel, man är alltid måna om att jag ska vara nöjd kundLarsL skrev:Hmm, undrar ja hur många gånger jag skulle bytt stolar på Leafen om det där är ett kriterie för det.Men ja, Leaf är inte premium det är den inte.
Har åkt 150 mil med bilen...helix skrev:Trist med vecken i stolarna och hoppas du får de utbytta på garantin! Har du en bild på hur stolarna ser ut? Vore intressant att seGastrogate skrev:Vi har ventilerade säten i bilen.
Min känsla så här direkt är att den svarta modellen veckar sig. I förarstolen så blir det ett ganska kraftigt veck på själva sittytan på höger del. Kommer garanterat att slitas snabbt och bli förstört.
Gastrogate skrev:Har åkt 150 mil med bilen...helix skrev:Trist med vecken i stolarna och hoppas du får de utbytta på garantin! Har du en bild på hur stolarna ser ut? Vore intressant att seGastrogate skrev:Vi har ventilerade säten i bilen.
Gastrogate skrev:Har åkt 150 mil med bilen...helix skrev:Trist med vecken i stolarna och hoppas du får de utbytta på garantin! Har du en bild på hur stolarna ser ut? Vore intressant att seGastrogate skrev:Vi har ventilerade säten i bilen.
Nä, det ser bättre ut på passagerarsätet men även där är det veck...krabbe skrev:Gastrogate skrev:Har åkt 150 mil med bilen...helix skrev:Trist med vecken i stolarna och hoppas du får de utbytta på garantin! Har du en bild på hur stolarna ser ut? Vore intressant att seGastrogate skrev:Vi har ventilerade säten i bilen.
Fy fan, det ser inte bra ut:(
Jag skal hämta min nya bil på torsdag med svarta ventilerade säten, min S85D med svarta läder säten (standard) ser inte alls sådan ut, och har kört 11.500 mil
Bedrövligt!Gastrogate skrev:Har åkt 150 mil med bilen...helix skrev:Trist med vecken i stolarna och hoppas du får de utbytta på garantin! Har du en bild på hur stolarna ser ut? Vore intressant att seGastrogate skrev:Vi har ventilerade säten i bilen.
Det där ser inte kul ut allsGastrogate skrev:Har åkt 150 mil med bilen...
Det såg inte kul ut. Mina är som nya efter 800 mil bortsett från vecken som fanns redan vid leverans. Skumt.Gastrogate skrev:Har åkt 150 mil med bilen...helix skrev:Trist med vecken i stolarna och hoppas du får de utbytta på garantin! Har du en bild på hur stolarna ser ut? Vore intressant att seGastrogate skrev:Vi har ventilerade säten i bilen.
Dom vite (inte läder ) er super fina och mycket bättre kvalitet än dom i läder.olarsson skrev:Är det bara de ventilerade sätena som har så tunt skinn att det veckar sig eller är det ett problem med alla premiumsäten?
mahulkp skrev:Jag har exakt likadant på min och fick i måndags besked att Tesla godkänt utbyte av bägge framstolarna. De ska komma i en ny revision med tightare skinn. Som vanligt inga leveransbesked med det är vi ju vana vid
Japp jag har ingen brådska alls att få det fixatHelectriC skrev:Gött det! Sitt i stolarna och slit, sen får du nya om några månader när det finns en ny variant. Så var det med min, körde 1år med de gamla standard, så fick jag bytt till helt nya next gen, väldigt bra
Of Coursemahulkp skrev:Japp jag har ingen brådska alls att få det fixatHelectriC skrev:Gött det! Sitt i stolarna och slit, sen får du nya om några månader när det finns en ny variant. Så var det med min, körde 1år med de gamla standard, så fick jag bytt till helt nya next gen, väldigt bra