Jag tycker att det låter bra är om nån refererar tre personer så är man med i en dragning om en model s. På så sätt kommer incitament finnas genom hela perioden för alla ämnen om nån har 100 referrals.
Jag tycker att det låter bra är om nån refererar tre personer så är man med i en dragning om en model s. På så sätt kommer incitament finnas genom hela perioden för alla ämnen om nån har 100 referrals.
Det är väl snarare så att man kan ge max 3 referrals. Det räcker att med en för att vara med i dragningen, men då har man bara en lott.
Men som sagt, ingen i Sverige lär kunna vara med, då man knappast har en bil levererad innan 15 april. Kanske om man lyckas ge en referral till någon i USA.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Ja, det är så pass lite i det både för den som hänvisar och den som blir hänvisad att det inte riktigt blir mycket till ansträngning. Visst, det är ju kul om någon använder min länk, men det är inte så stora incitament.
Fast en tur på SpaceX vore ju grymt å andra sidan
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Vad menas med färdigproducerad Tesla med leverans innan 15 april?! Lagerbilar eller..
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Jag gillar att det är en utlottning istället för den som värvar flest. Nu har man ju en liten chans istället för att Bjõrn Nyland plockar hem en tredje gratis Tesla.
Vad menas med färdigproducerad Tesla med leverans innan 15 april?! Lagerbilar eller..
Det har hela tiden varit så att det är utlevererade bilar som räknas, så du inte kunnat vinna genom att få 200 beställningar som sedan avbeställts. Jag tror att dom glömt bort att vissa marknader inte brukar få sina bilar snabbare än 2-3 månader. Gränsdatumet bör ju vara satt efter när beställningarna inkommer, inte när bilarna levereras.
Det har hela tiden varit så att det är utlevererade bilar som räknas, så du inte kunnat vinna genom att få 200 beställningar som sedan avbeställts. Jag tror att dom glömt bort att vissa marknader inte brukar få sina bilar snabbare än 2-3 månader. Gränsdatumet bör ju vara satt efter när beställningarna inkommer, inte när bilarna levereras.
Förut räckte det väl med att ångertiden gått ut. Att bilen ska hinna levereras går ju inte, om man tittar på vilken månad som beräknas idag. När de skriver färdigproducerad så tänker man också på exempelvis avbeställda bilar istället för skräddarsydda orders.
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Jag ställde frågan till Tesla via e-post, och blev nu uppringd och fick det klargjort. Det gäller alltså bara bilar levererade senast 15 april som det står, så i princip bara demobilar och avbeställda färdiga bilar, då beställningar gjorda i designstudion inte kommer hinna levereras i tid.
Jag ställde frågan till Tesla via e-post, och blev nu uppringd och fick det klargjort. Det gäller alltså bara bilar levererade senast 15 april som det står, så i princip bara demobilar och avbeställda färdiga bilar, då beställningar gjorda i designstudion inte kommer hinna levereras i tid.
Då blir det lite olika förutsättningar beroende på vart man bor då.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.