Premium uppgraderingspaket nu standard på 100D och 75D

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
trayion
Teslaägare

Premium uppgraderingspaket nu standard på 100D och 75D

Inlägg av trayion »

Vet inte om folk har sett det, men var just inne för att designa en Model S då jag ska beställa denna vecka, och där upptäckte jag att Premium Interiör (Bioweapon filter, etc.) nu är standard för båda 75D och 100D.
Priset har höjts lite, men absolut inte lika mycket som det paket brukade kosta (jag får det till ungefär 30k skillnad på den design jag fick offert på i Juni och den jag byggde nu).
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Kontakt:

Re: Premium uppgraderingspaket nu standard på 100D och 75D

Inlägg av e5m1r »

trayion skrev:
Vet inte om folk har sett det, men var just inne för att designa en Model S då jag ska beställa denna vecka, och där upptäckte jag att Premium Interiör (Bioweapon filter, etc.) nu är standard för båda 75D och 100D.
Priset har höjts lite, men absolut inte lika mycket som det paket brukade kosta (jag får det till ungefär 30k skillnad på den design jag fick offert på i Juni och den jag byggde nu).
Precis och det bästa är att nu kan du ha premium paket utan att påverka förmånsvärde ( i alla fall bilar byggda i år )
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
vigge50

Inlägg av vigge50 »

Ändringen skedde för snart två veckor sedan, diskuterades här ;)

http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... 57&t=12916
Användarvisningsbild
trayion
Teslaägare

Inlägg av trayion »

Ahh förlåt, sökte efter det men missade. Tack för info!
Skriv svar