Tesla kontot gått sönder

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
perre
Teslaägare
Inlägg: 376
Blev medlem: 19 nov 2018 18:52
Ort: Bandhagen

Tesla kontot gått sönder

Inlägg av perre »

Nu plötsligt när jag loggar in på mitt Teslakonto så har min beställning försvunnit och jag kan bara beställa en Model S, X eller en Powerwall. Mycket frustrerande när jag vill se om jag fått ett VN eller annan förändring. Fick ju sms idag om att konfigurationen ändrats
Model 3 LR AWD
Användarvisningsbild
UrbanL
Teslaägare
Inlägg: 216
Blev medlem: 09 dec 2018 19:27
Ort: Göteborg
Referralkod: ts.la/urban10026

Re: Tesla kontot gått sönder

Inlägg av UrbanL »

Jag har samma konstiga sida.. Skönt att inte vara ensam :-)
Antar att det är ett steg fram ändå, vi ligger nog lite emellan att få en helt bekräftad beställning/leverans...hoppas jag.
Användarvisningsbild
tbjorn81
Teslaägare
Inlägg: 82
Blev medlem: 22 jul 2016 22:20

Re: Tesla kontot gått sönder

Inlägg av tbjorn81 »

Samma här. Ser bara min nuvarande x.
Den beställda 3an är borta..

Skickat från min CLT-L29 via Tapatalk
Användarvisningsbild
UrbanL
Teslaägare
Inlägg: 216
Blev medlem: 09 dec 2018 19:27
Ort: Göteborg
Referralkod: ts.la/urban10026

Re: Tesla kontot gått sönder

Inlägg av UrbanL »

Verkar OK igen...
Användarvisningsbild
Crappy
Teslaägare
Inlägg: 648
Blev medlem: 02 jun 2016 23:38
Ort: Sjömarken, Borås

Re: Tesla kontot gått sönder

Inlägg av Crappy »

På era konton händer det i alla fall något
Här sliter jag sönder F5 knappen, rensar cacheminnet gång på gång, provar från datorn, men nada sipp zero. Där ligger bara mina felaktiga dokument och tre kreditnotor
Idag förstår jag att alla ringt Teslas personal til nervsammanbrott, men ingen har tänkt på att
-Låter jag bli att ringa idag, får de färdigt en bil till mig snabbare. Det jag ringer om, kommer inte förändras för att jag ringer. Jag kommer få samma svar som alla andra, det alla delat med sig på samtliga FB.grupper och här

Så för helvete, ge fan i och ringa. De hinner inte göra färdig alla dokument, eftersom de ska svara på samma fråga igen,igen,igen....

(Ja jag har tidigare ringt tre gånger i år, när mina dokument försvann, när bilen skrevs på DNB och när jag fick faktura på förhöjdleasingavgift på min köpta bil. Förlåt)
Användarvisningsbild
Martey
Inlägg: 297
Blev medlem: 06 dec 2018 19:17
Ort: Stockholm

Re: Tesla kontot gått sönder

Inlägg av Martey »

Crappy skrev:
På era konton händer det i alla fall något
Här sliter jag sönder F5 knappen, rensar cacheminnet gång på gång, provar från datorn, men nada sipp zero. Där ligger bara mina felaktiga dokument och tre kreditnotor
Idag förstår jag att alla ringt Teslas personal til nervsammanbrott, men ingen har tänkt på att
-Låter jag bli att ringa idag, får de färdigt en bil till mig snabbare. Det jag ringer om, kommer inte förändras för att jag ringer. Jag kommer få samma svar som alla andra, det alla delat med sig på samtliga FB.grupper och här

Så för helvete, ge fan i och ringa. De hinner inte göra färdig alla dokument, eftersom de ska svara på samma fråga igen,igen,igen....

(Ja jag har tidigare ringt tre gånger i år, när mina dokument försvann, när bilen skrevs på DNB och när jag fick faktura på förhöjdleasingavgift på min köpta bil. Förlåt)
Haha, ok. Ska "försöka".

Skämt åsido, varje gång jag ringt har de gjort det jag bett dem om och svarat på mina frågor. Inte så att jag ringer för att snacka skit.
- Model 3 beställd 10/12-18: LR+AWD+AP, Midnight Silver Metallic, vit interiör
- Model 3 bokad 10/8-16
Användarvisningsbild
Crappy
Teslaägare
Inlägg: 648
Blev medlem: 02 jun 2016 23:38
Ort: Sjömarken, Borås

Re: Tesla kontot gått sönder

Inlägg av Crappy »

De tre gånger jag ringt har de försäkrat mig om att allt är ok, Andre har varit grymt trevlig. Någon tjej fixade en WC till mig blixtsnabbt
Men alla fel som "var helt ok på deras sida" finns forfarande kvar, fler felaktiga har tillkommit på vägen. och jag har inte hört ett skit.

Men ringer jag igen, så drar det ut ytterligare på tiden, inte bara för mig utan även för alla andra bak i kön
Det löser i alla fall för mig inga problem. Jag får bättre svar här :D
Skriv svar