Säger ni att jag är ensam om att köra runt på vägarna med en fiskeväst på mig?*

Det gäller att fokusera på lösningarna, inte problemen

* i en Volvo V40... men jag är väl förbered för en Model S
Moderator: Redaktion
Jag är lite samlare och har alltid skit i bilen.hybris skrev:Jag saknar inte utrymmen då jag aldrig samlat så mycket saker i mina bilar. Är man samlare är det inte en bra bil.
hybris skrev:@martinen: tror du har denna...
En sådan med olika motorljud vore wn grym gadget till Tesla!
Fast just usb-minnet förvarar man lämpligen i usb-kontakten så att man kan ägna sig åt usb-uppspelning. Fungerar utmärkt.joel80 skrev:Jag är nog samlare jag också..
Usb-minne med musik (kommer sakna usb-uppspelning... Trors radio-streaming.. Speciellt när man är lite norrut eller på andra ställen med sämre 3/4G-täckning.)
Jasså! Jag frågade säljaren när jag provkörde.. jag pillade lite på "media"-inställningarna för att se om det fanns nått val för "USB" men hittade inget. Han sa att USB-portarna bara är för laddning.bylund skrev:Fast just usb-minnet förvarar man lämpligen i usb-kontakten så att man kan ägna sig åt usb-uppspelning. Fungerar utmärkt.joel80 skrev:Jag är nog samlare jag också..
Usb-minne med musik (kommer sakna usb-uppspelning... Trors radio-streaming.. Speciellt när man är lite norrut eller på andra ställen med sämre 3/4G-täckning.)
Du kan till och med spara MP3 på en 3,5" diskett och använda floppy drive kopplat till USB-porten om du känner för det...joel80 skrev:Jasså! Jag frågade säljaren när jag provkörde.. jag pillade lite på "media"-inställningarna för att se om det fanns nått val för "USB" men hittade inget. Han sa att USB-portarna bara är för laddning.bylund skrev:Fast just usb-minnet förvarar man lämpligen i usb-kontakten så att man kan ägna sig åt usb-uppspelning. Fungerar utmärkt.joel80 skrev:Jag är nog samlare jag också..
Bra om han har fel! Och ja, jag har självklart haft ett USB-minne som fått sitta i... men har blivit så att det ligger ytterligare nått och "skräpar" i mittkonsollen.
Om de inte ändrat nåt ??? Min bil är uthämtad juli i år...joel80 skrev:Bra om han har fel! Och ja, jag har självklart haft ett USB-minne som fått sitta i... men har blivit så att det ligger ytterligare nått och "skräpar" i mittkonsollen.
![]()