Hehehe +1 på den.
Har inte lackat navet på min Tesla. men nu blev jag ju sugen på det. Snyggt med röd när man har Performance-oken! Är det vanlig röd Hammarlack du lagt på?
Önskar att jag kunde sluta vända mig om och beundra hur vacker bilen är varje gång jag har parkerat. Min sambo skrattar alltid åt mig och säger att jag är sjuk i huvudet, hon kan ha lite rätt i det...
Model S 85 | Maj 2015 | Solid Vit | Panoramatak | Tan NG-säten | Svart Alcantarainnertak | Blank Abachiträdekor | Teknikpaket | Köldpaket | Säkerhetspaket | Breyton Spirit 21"
Lägg gärna upp bild på din bil. Önskar blå bil men den som finns var på tok för mörk så jag köpte Pearl White som jag tänkte foliera om jag hittar rätt.
Som jag uppfattade det vid provkörning kan man bara ställa in servostyrningen på lätt eller trög.
Hade varit bra att kunna välja "hastighetsanpassad tröghet". Känns meckigt att behöva ställa om läget bara för att man vill parkera lättare t.ex
Är nöjd med det mesta på bilen men en sak blir jag irriterad på varje dag. När bilen ska in i garaget backar jag in den(för att laddluckan ska komma på rätt sida). Jag är van vid att vrida huvet bakåt när jag backar för att se, vet att det finns backspeglar&kamera, och när man gör detta lyfter man bakdelen en aning från förarsätet och vips så bromsar bilen genast. Håller på att på multipel whiplash av detta
Är nöjd med det mesta på bilen men en sak blir jag irriterad på varje dag. När bilen ska in i garaget backar jag in den(för att laddluckan ska komma på rätt sida). Jag är van vid att vrida huvet bakåt när jag backar för att se, vet att det finns backspeglar&kamera, och när man gör detta lyfter man bakdelen en aning från förarsätet och vips så bromsar bilen genast. Håller på att på multipel whiplash av detta
Hehe. Låter som om det hade sett roligt ut att se. Har märkt att ibland behöver man inte ens lyfta från stolen. Räcker att öppna dörren ibland.
Lägg gärna upp bild på din bil. Önskar blå bil men den som finns var på tok för mörk så jag köpte Pearl White som jag tänkte foliera om jag hittar rätt.
Om det är min bil så har jag postat ett par bilder i en annan tråd. Finns även en som är folierad i matt blå. Min är Hexis blå metallic. Drar in bilderna hår också sä du hittar dem.
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Jag skulle vilja ha progressiv styrning, dvs ett Auto-läge på Steering Mode där den steglöst ändrar mellan Comfort-Normal-Sport vid låg-mellan-hög hastighet.
Model 3 LR/DM, mars 2019, röd, 19”, svart premiuminteriör, AP.
Tiltratt som fälls snett uppåt sidan när man öppnar förardörren i parkeringsläge. Jag har haft det på en tidigare bil. Otroligt bekvämt att ta sig i och ur bilen.
Tiltratt som fälls snett uppåt sidan när man öppnar förardörren i parkeringsläge. Jag har haft det på en tidigare bil. Otroligt bekvämt att ta sig i och ur bilen.
Det kunde ju räcka med att ratten fälls upp och in i översta innersta läget, och kanske att stolen går ner och bak lite. Lätt att lösa OTA.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Observera den säkra rattstången och den inverterade 3-d lösningen. Samt den återhållsamma gaspedalen.
Men visst var den söt! Jag har faktiskt sett såna under min egen livstid!!! (Om jag nu minns rätt, det var ju ett helt annat sekel...)
Oj, höll på att glömma ze Krumpel Zone. Men fyra säten (... sulle bawa wape )
Det går bra att skapa en out-profil i inställningen för förarsätet.
Det går bra att skapa en out-profil i inställningen för förarsätet.
Men vilket meck att behöva byta till och från hela tiden...
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
+1. Saknar det varje gång jag smäller i knäna när jag går in/ur.