Flest referrals i Sverige?
Moderator: Redaktion
Re: Flest referrals i Sverige?
Ser att jag kom in på plats 11.
Författare och bloggare. Model S 2023
Trots att du inte har din referrallänk i din profil här!larsw skrev:Ser att jag kom in på plats 11.
Skriver ibland om Tesla på min blogg, är den vägen.Jerker skrev:Trots att du inte har din referrallänk i din profil här!larsw skrev:Ser att jag kom in på plats 11.
Författare och bloggare. Model S 2023
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Svenssons skrev:Får du skatta miljonbelopp för Roadster?

Ajjemän!HelectriC skrev:Nej, du får väl 2?
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
-
Vem är Torbjörn och vad gör han för att får så många referrals?Megaman skrev:3 days of fame?![]()
I'm out. Tibor har blivit för gammal!
- loftux
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/peter18116
- Kontakt:
När man fått så många, slutar de inte göra nytta efter ett tag? Man kan ju liksom bara ladda en viss mängd ändå.
Förutom Hall of Fame då förstås.
När jag skulle beställa hade jag inte varit med i forumet länge och inte aktivt utvärderat någon som "borde få", och slumpvalde någons referral istället.
En tanke slog mig, skulle inte en Slumpgenerator för referralkoder vara bra? Då kan fler få chansen att få några gratiskilometer.
Givet skall det slumpas bara bland de som varit aktiva på forumet tex de senaste 30 dagarna så att det krävs lite motprestation.
Inte för att jag missunnar er som har fått otroligt många, och är säkert värda det. Och den som vill använda någon specifik referral kan ju förstås göra det.
(ok, bara lite avundsjuk på er med så många. Men har snart iallafall en om beställningen fullföljs
)
När jag skulle beställa hade jag inte varit med i forumet länge och inte aktivt utvärderat någon som "borde få", och slumpvalde någons referral istället.
En tanke slog mig, skulle inte en Slumpgenerator för referralkoder vara bra? Då kan fler få chansen att få några gratiskilometer.
Givet skall det slumpas bara bland de som varit aktiva på forumet tex de senaste 30 dagarna så att det krävs lite motprestation.
Inte för att jag missunnar er som har fått otroligt många, och är säkert värda det. Och den som vill använda någon specifik referral kan ju förstås göra det.
(ok, bara lite avundsjuk på er med så många. Men har snart iallafall en om beställningen fullföljs

Model Y Performance, Midnattsskörsbärsröd, Vit interiör
Model 3 LR AWD 2019, Pearl White, Vit interiör, 18" Aero, FSD
Nissan Leaf Tekna 2013
- danni
- Teslaägare
- Kontakt:
Haha, ja, han kom ikapp fort! Men jag har ett par som står som "pending" och väntar på att betalningarna ska gå igenom så jag tar nog tillbaks ledningen snartMegaman skrev:3 days of fame?![]()

Man får ju fortfarande vinstchanser i utlottningen av Model Y och Roadster (fast vi som redan vunnit Roadsters kan bara vinna Model Y). Har man dessutom fri supercharging på sin bil får man två lotter per referral. Så lite nytta gör de allt.loftux skrev:När man fått så många, slutar de inte göra nytta efter ett tag? Man kan ju liksom bara ladda en viss mängd ändå.
(ok, bara lite avundsjuk på er med så många. Men har snart iallafall en om beställningen fullföljs)
Det där med slumpgenerator för referral codes finns det flera stycken redan, som du säkert snabbt kan googla fram.
- loftux
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/peter18116
- Kontakt:
Gjorde som du sa, googlade och hittade slumpgenerator. Men vore det inte bra att ha något för just TCS och de som är aktiva här?danni skrev:
Man får ju fortfarande vinstchanser i utlottningen av Model Y och Roadster (fast vi som redan vunnit Roadsters kan bara vinna Model Y). Har man dessutom fri supercharging på sin bil får man två lotter per referral. Så lite nytta gör de allt.
Det där med slumpgenerator för referral codes finns det flera stycken redan, som du säkert snabbt kan googla fram.
Ger ju ett mervärde för de som är medlemmar, och kan ju ge bättre fördelning (låter som en vänsterpolitiker märker jag, ta från de referallrika, ge till de som har lite

Jag vill ju hellre gynna någon på TCS som ger något tillbaka än att googla fram någons kod. Därmed slumpa fram någons kod som varit aktiv de senaste x dagarna på TCS.
Att det ger lotter är jag medveten om, och kul att det faktiskt gett utdelning!
Model Y Performance, Midnattsskörsbärsröd, Vit interiör
Model 3 LR AWD 2019, Pearl White, Vit interiör, 18" Aero, FSD
Nissan Leaf Tekna 2013
- danni
- Teslaägare
- Kontakt:
Ptjae. Om du vill gynna nån som gjort mycket på TCS så har ju de flesta sina referrals i profilen här. Eller kanske ännu hellre, använd Tibors - han har fortfarande inte tillnärmelsevis så många referrals som han förtjänar. Men för all del, skriv en slumpgenerator om du har tid för detloftux skrev:Gjorde som du sa, googlade och hittade slumpgenerator. Men vore det inte bra att ha något för just TCS och de som är aktiva här?danni skrev:
Man får ju fortfarande vinstchanser i utlottningen av Model Y och Roadster (fast vi som redan vunnit Roadsters kan bara vinna Model Y). Har man dessutom fri supercharging på sin bil får man två lotter per referral. Så lite nytta gör de allt.
Ger ju ett mervärde för de som är medlemmar, och kan ju ge bättre fördelning (låter som en vänsterpolitiker märker jag, ta från de referallrika, ge till de som har lite).
Jag vill ju hellre gynna någon på TCS som ger något tillbaka än att googla fram någons kod. Därmed slumpa fram någons kod som varit aktiv de senaste x dagarna på TCS.
Att det ger lotter är jag medveten om, och kul att det faktiskt gett utdelning!

Jag har inte fått utdelning på just lotterna, och känner inte till någon som har det. Jag vann två Roadsters i förra omgången av programmet där man behövde nå en viss mängd referrals för att vinna bilar.