Patrick2020

Moderator: Redaktion
Alla andra märken verkar ju klara av såna saker utan problem.LarsL skrev:Problemet är ju att folk överutnyttjar telefonkontakten till sånt de kan hitta i tex manualen eller läsa på forum. Men om det behovet finns så borde de ju sätta upp ett callcenter någonstans där dessa frågor kan få sitt svar.
Ett annat problem med telefon är att det finns personer som vill tjata sig före i kön. Dessa förstår inte och/eller bryr sig inte om i fall det tar längre tid för alla genom att de tränger sig.
Det fanns fram tills inte alltför länge sedan. Ett av knappvalen man kunde trycka när man inte hade en akut situation eller ville komma i kontakt med SC.LarsL skrev:Problemet är ju att folk överutnyttjar telefonkontakten till sånt de kan hitta i tex manualen eller läsa på forum. Men om det behovet finns så borde de ju sätta upp ett callcenter någonstans där dessa frågor kan få sitt svar.
Tror just det där med närheten till service spelar ENORM roll. I väldigt många fall faktiskt mer psykologiskt än rent praktiskt.P_EL skrev:Kört Tesla i Göteborg i drygt tre år. Fantastisk service från dag ett till nu senast i höstas. Slår BMW och Volvo service med hästlängder som jag upplevt tidigare. Jag känner inte igen mig i några av de trådar som finns här på forumet, kanske för att jag bor hyfsat nära men jag tycker även att det funkat bra att boka via appen.