Eller vila handen mellan 4 och 6 vid AP.Svenssons skrev:Jag anser att en yoke också löser en del problem som finns. Funkar dock inte så bra för de som vill styra med en hand kl 12...holden skrev:Sant. Men en dragkrok löser ett problem som faktiskt finns.Svenssons skrev:Det stämmer även för drag och krok...holden skrev:Yoke is a joke, eller i vart fall ett 4-letter word.
Model 3 specifikationer
Moderator: Redaktion
Re: Model 3 specifikationer
M3 P -24 svart/svart beställd
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -20 svart/svart - såld
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -20 svart/svart - såld
Re: Model 3 specifikationer
Vid AP har jag alltid handen kl 9 och det ser ut att bli bättre/bekvämare med yoke. Vill du inte ha nyheter så verkar det som att du kommer kunna välja gammal ratt även i framtiden.holden skrev:Eller vila handen mellan 4 och 6 vid AP.Svenssons skrev:Jag anser att en yoke också löser en del problem som finns. Funkar dock inte så bra för de som vill styra med en hand kl 12...holden skrev:Sant. Men en dragkrok löser ett problem som faktiskt finns.Svenssons skrev:Det stämmer även för drag och krok...holden skrev:Yoke is a joke, eller i vart fall ett 4-letter word.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Re: Model 3 specifikationer
Seriöst nyfiken på hur det är tänkt att fungera? Kommer man kunna ha händerna i handgreppet hela tiden behövs det ju sjukt stor skillnad i utväxling beroende på hastighet.
Om det är tänkt att den ska snurra mer än ett halvt var åt varje håll blir det svårt att hålla reda på var blinkers är.
Om det är tänkt att den ska snurra mer än ett halvt var åt varje håll blir det svårt att hålla reda på var blinkers är.