Dexter86 skrev:Bjelke skrev:Lite komiskt att Mer går ut med en kundundersökning nu när typ alla slutat ladda där (verkar det som iaf)
Uselt formulerade frågor också såklart… man måste använda den avslutande fritext-rutan för att
upplysa dom om vad som kan göras bättre (undrar hur många som gör det egentligen, men jag gjorde
det iaf, och jag fick lite känslan av att det var huvudsyftet med denna undersökning).
Vad skrev du da
Tror många tyvärr skippar sådana undersökningar, istället för att fylla i ge feedback o konstruktiv kritik osv
Jag har arbetat med kundundersökningar en hel del så jag brukar försöka svara
jag brukar också
höra av mig till företag i andra sammanhang också, där det fyller en funktion vill säga
Den här gången skrev jag att för min del skulle ett abonnemang för enbart AC-laddning vara lämpligt men
då måste priset justeras därefter också, det vore nog bättre än i princip helt öde AC-platser… och för
oss i norra elområdena har det känts än mer fel eftersom vi haft ganska normala elpriser (förutom den
allra senaste tiden såklart). Plus lite omkring själva frågorna där dom är dåligt formulerade och dåliga
svarsalternativ ibland…
Men eftersom dom knappast kan fråga varför man sagt upp sitt abonnemang eller liknande så blir
det väl lätt lite ”krystat” för att kunna vinna tillbaks dessa kunder igen..