olika verkstäder

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Amazon
Inlägg: 1
Blev medlem: 10 mar 2023 15:47

olika verkstäder

Inlägg av Amazon »

Jag fick en Model 3 LR i mars 2022. Efter mer än 15 reparationsförsök i malmö undrar jag nu om det skulle vara värt att prova ett annat ställe.

Skador finns kvar... nya skador orsakades också av verkstaden.. Diskussioner med verkstadschef, Platsschef hjälpte inte heller..

Är Malmö generellt sämre än Göteborg? Eller är denna typ av "hjälp" generellt med tesla standard?

Skulle någon här i forumet ha kontakt med en ansvarig person från Tesla Sverige - vore tacksam om man kunde höra av sig till mig.. Skulle vara så bra om man kan få hjälp och Tesla kanske är intresserad av kundnöjdhet på något sätt.
tompajo
Inlägg: 54
Blev medlem: 21 sep 2020 19:46

Re: olika verkstäder

Inlägg av tompajo »

Tyvärr kan jag av egen erfarenhet bara konstatera att Teslas service är den absolut sämsta i hela Sverige. Du kommer troligen inte ha bättre lycka någon annanstans. Ledsen att säga det men jag vet inte hur många gånger de senaste åren jag har funderat på att sälja min Tesla endast på grund av att deras service är så skrattretande usel. En god vän har redan sålt sin S bara på grund av det. Jag undrar hur många andra som har gjort samma sak?
Användarvisningsbild
Jojo
Teslaägare
Inlägg: 819
Blev medlem: 07 okt 2014 18:56

Re: olika verkstäder

Inlägg av Jojo »

Är Du i Malmö har Du tur: åk till EVrepair (https://evrepair.se). Jag har inget med dem att göra, förutom att jag är en supernöjd kund, som varit där upprepade gånger och åker flera mil för att kunna lämna min bil dit. Kolla om de kan hjälpa Dig, även om Ditt problem skulle vara ett garantiärende.
Användarvisningsbild
Delta
Teslaägare
Inlägg: 886
Blev medlem: 06 mar 2014 07:44
Ort: Laholm

Re: olika verkstäder

Inlägg av Delta »

Kastrup.
SwedishAdvocate
Inlägg: 5531
Blev medlem: 10 sep 2018 01:56

Re: olika verkstäder

Inlägg av SwedishAdvocate »

Delta skrev: 17 mar 2023 15:32
Kastrup.
Delta skrev lite mer i det här inlägget nyligen:

viewtopic.php?p=706689&sid=e2c048d174a7 ... a7#p706689

Och han verkar ju nöjd med sitt senaste besök...
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls <-- The Price of Gas | The Center for Investigative Reporting
Skriv svar