Fungerar spellistor i Spotify

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare
Inlägg: 8574
Blev medlem: 26 nov 2014 05:42
Ort: Upplands Väsby, Stockholm

Fungerar spellistor i Spotify

Inlägg av Pontus »

Det här är speciellt störande med längre spellistor. När kommer till bilen så har Spotify glömt bort listan man spelade upp ifrån, låten kan vara kvar men när man ska ta upp listan i Spotify så vet den inte vart i listan man var någonstans, man får börja från början. Har man en lång lista som börjar skrolla ner i så hoppar den till tillbaka till toppen titt som tätt, dvs det går inte att går speciellt långt ner i listan för efter 4-5 hopp neråt så börjar den om från början.
Är det bara jag eller är det så för alla?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Användarvisningsbild
Generalbogge
Teslaägare
Inlägg: 980
Blev medlem: 03 maj 2017 23:35
Ort: Södra Sandby

Re: Fungerar spellistor i Spotify

Inlägg av Generalbogge »

Jag har samma bekymmer med min lite äldre mjukvara. Tror att den bara kan lista de första 100 låtarna i en spellista, sedan börjar den visa dubbletter typ. Men den hoppar vidare till rätt låt i spellistan som den ska när sista låten spelats, eller om man hoppar vidare till nästa.
Model S 90D -2017 Titanium
Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare
Inlägg: 8574
Blev medlem: 26 nov 2014 05:42
Ort: Upplands Väsby, Stockholm

Re: Fungerar spellistor i Spotify

Inlägg av Pontus »

Generalbogge skrev: 10 jun 2023 20:12
Jag har samma bekymmer med min lite äldre mjukvara. Tror att den bara kan lista de första 100 låtarna i en spellista, sedan börjar den visa dubbletter typ. Men den hoppar vidare till rätt låt i spellistan som den ska när sista låten spelats, eller om man hoppar vidare till nästa.
Såg det idag också att om man gick väldigt långsamt ner i listan verkade det gå bra tills jag märkte att samma låtar kom upp igen längre ner i listan flera gånger. Synda att dom inte fixar det.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Användarvisningsbild
Haze
Teslaägare
Inlägg: 102
Blev medlem: 22 feb 2020 09:13

Re: Fungerar spellistor i Spotify

Inlägg av Haze »

Hej
Syncas era spellistor till Spotify i teslan?
Min listor syncades förut, men det slutade att fungera för typ ett halv år sedan.
Att Spotify i teslan syncade dåligt, det har den alltid gjort, men då var lösningen att koppla upp sig via blåtand till teslan och spela upp via appen i telefonen till teslan...och plötsligt syncade den listan. Men nu funkar inte det tricket.

Generellt tycker jag att Spotify i teslan har blivit bättre men när det kommer till syncning är det katastrof.
Tesla model 3 LR Dual Motor (Midnattssilver metallic med dragkrok)
Skriv svar