Ny Tesla ägare..

Här samlar vi inlägg som tipsar om finesser på bilarna som alla ägare kanske inte känner till.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
erikkk
Teslaägare
Inlägg: 1
Blev medlem: 16 jan 2024 22:13
Referralkod: ts.la/erik859368

Ny Tesla ägare..

Inlägg av erikkk »

Hej,

jag köpte nyligen min första MY LR genom företaget.. Jag är väldigt nöjd hitils med bilen.
Jag är på jakt att kanske köpa AC Boost ' är det värt de?
Jag är relativt ung och vet inte riktigt hur jag ska lyckas att rekrytera nytt folk och få krediter, har ni något tips?
Är det värt att köpa Krediter på Tesla pinger för att kanske få någon som använder sig av min länk?

Tack!
SwedishAdvocate
Inlägg: 5489
Blev medlem: 10 sep 2018 01:56

Re: Ny Tesla ägare..

Inlägg av SwedishAdvocate »

erikkk skrev: 14 apr 2024 15:39
Hej,

jag köpte nyligen min första MY LR genom företaget.. Jag är väldigt nöjd hitils med bilen.
Jag är på jakt att kanske köpa AC Boost ' är det värt de?
Jag är relativt ung och vet inte riktigt hur jag ska lyckas att rekrytera nytt folk och få krediter, har ni något tips? [Min u.]
Är det värt att köpa Krediter på Tesla pinger för att kanske få någon som använder sig av min länk?

Tack!
Hej,

Du kan t.ex. kika på det här inlägget:
viewtopic.php?p=790606#p790606

Nu handlar i och för sig den tråden om ett eventuellt beg. köp, men det förekommer även att potentiella nybilsköpare är inne och skriver på forumet (även om det ekonomiska läget gör att det 'för tillfället' är mer sällsynt än vad det har varit tidigare...). Så genom att som Niklas gör i den tråden, och dela med sig av goda råd till folk som är på g att köpa en ny Tesla så kanske de känner för att göra dig en tjänst tillbaka. Om du kikar på Niklas signatur ute i högerkanten så ser du att han har sin referralkod där. Så om man vill kan man ju på ett lite lagom snyggt sätt hinta om att eventuella Teslaspekulanter gärna kan få använda den egna referralkoden.

Ett annat sätt är ju så klart att 'ragga' referrals i den egna bekantskapskretsen. Men det kan ju även medföra div. risker... Finns ju numera tyvärr gott om negativa synpunkter på Teslas bilar i och med blinkersspak delete, parkeringssensorer delete, växelspak delete, mindre välfungerande regnsensor(?), helljusautomatik(?), avsaknad av intrumentering bakom ratten och diverse totalidiotiska uttalanden från Elon om Ukraina och Ryssland mm...
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls <-- The Price of Gas | The Center for Investigative Reporting
Skriv svar