Vad är fördelen med att använda sitt eget konto? Gör man sina spellistor publika kan man ju spela dem från Teslakontot.
Nu kollade jag bara som hastigast medans jag körde till jobbet men jag hittade inte var man, i Teslan, skulle kunna haka på andras spellistor. Var hittade du det?
- S 85D, Titanium, Panorama, NextGen, Interiör, Luftfjädring, Köldpaket (Såld)
- S LR Raven, Deep Blue, Cream interiör
Har givetvis klickat 50 gånger på Retry utan något annat resultat.
Har också problem under settings för Spotify, där det står Setup failed.
Jag klickade nog 52 gånger igår direkt efter uppdateringen (och startade om en gång) och tre gånger imorse men det gick inte, så jag startade om igen och då hoppade den igång.
Har en känsla av att någon server kan vara överbelastad. När jag fick Spotify att fungera igår (efter två Retry) så gick det långsamt. Antingen var det 3G som var ovanligt långsamt (knappast inne i centrala GBG) eller så är det någon server som är ordentligt överbelastad nu när alla ska starta sina konton.
Nuvarande: Vit Y LR -23
Tidigare: Röd S 75D -18
Tidigare: Svart S 85 -15
Vad är fördelen med att använda sitt eget konto? Gör man sina spellistor publika kan man ju spela dem från Teslakontot.
Nu kollade jag bara som hastigast medans jag körde till jobbet men jag hittade inte var man, i Teslan, skulle kunna haka på andras spellistor. Var hittade du det?
Det undrar jag också. Vi hade tänkt att bilens konto skulle få prenumerera på våra respektive listor, men det verkar iaf inte gå att söka på användare...
Har vit bil o här funkar det klockrent. [FACE WITH TEARS OF JOY]
Kan kanske vara combon, pano o vit....
Dock ingen lycka att hitta mina spellistor, eller göra nya, men har bara kollat som hastigast.
APn däremot funkar nu utan vita sträcken [FACE WITH OPEN MOUTH]
Imorse låg den som gjuten, o följde vägen trots att sträck mm försvann. Så nått e ändrat.
/Sony Z3 Dual
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Nu har även jag fått min uppdatering Kom natten till idag (12/1) och installerades på ca 1 timme. Har dock inte verfierat funktionaliteten än men får väl skaffa mig ett ärende på lunchen.
Modell: 90D
Levererad: 2015-12-11
Ny version: 2.9.154 (hade innan 2.9.12)
Är det nån som fortfarande inte har fått uppdateringen? Verkar som de flesta fått den igår kväll eller inatt.
2015 Model S 90D | Svart | Pano | NextGen | Interiörpaket | Vinterpaket - SÅLD 2019 Modell 3 LR AWD | Grå | Dragkrok | 19'' - SÅLD
2017 Peugeot Partner Electric Ioniq 5 First Edition beställt
Är det nån som fortfarande inte har fått uppdateringen? Verkar som de flesta fått den igår kväll eller inatt.
Även jag har imorse vid 0850 fått notifikation att uppdatering finns tillgänglig. Satt som på nålar igår när jag hade haft tid att installera, men idag är jag upptagen hos kund hela dagen och bilen står på en infartsparkering. Får vänta tills ikväll. Lite synd att man i Spotify inte verkar kunna hitta delade spellistor... Är det ingen som lyckats med det? En känd begränsning?
Nu har även jag fått min uppdatering Kom natten till idag (12/1) och installerades på ca 1 timme. Har dock inte verfierat funktionaliteten än men får väl skaffa mig ett ärende på lunchen.
Modell: 90D
Levererad: 2015-12-11
Ny version: 2.9.154 (hade innan 2.9.12)
Här har det inte plingat till än... Idag är ändå ingen bra dag för uppdatering, så gör inget om jag får vänta till kvällen.
Y LR hämtad mars 2022 Midnight silver metallic S 75D hämtad augusti 2018 Vit S 70D levererad 14 dec 2015
Har precis installerat uppdateringen och tänkte prova 90 graders parkeringen i garaget (man kan ju inte vänta). Men jag får inte upp någon P symbol, är det något speciellt man bör tänka på? Den håller inte på med någon kallibrering då det inte finns någon symbol för detta under Driver Assistance, så vad är fel?
Spotify fungerar.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Äntligen notifiering i mobilen (Android faktiskt) om uppdatering... Behöver nog ut på ett lunchärende...
Senast redigerad av Elektrokungen, redigerad totalt 1 gånger.
Ultra Red Tesla S LR Beställd 2020-12-17 Levererad 2023-05-24
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27 Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD
Det verkar krävas två parkerade bilar med lämpligt avstånd mellan för att bilen ska tycka att platsen duger.
Där jag provade stod två bilar och när jag parkerade själv så kan man öppna dörrarna två hack på båda sidor om bilen.
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Är det någon tidsförskjutning på detta? Satt i bilen och gjorde en lista publik på telefonen men hittade den inte i bilen 2min senare.