
Annat var det på Leaf mfl med 24-batterier

Moderator: Redaktion
Det är bara SuC-ladda tillräckligt ofta, då blir det lättare.Bjelke skrev:Sjukt segt att testa räckvidd på en Tesla![]()
Annat var det på Leaf mfl med 24-batterier
mati skrev:Det är bara SuC-ladda tillräckligt ofta, då blir det lättare.Bjelke skrev:Sjukt segt att testa räckvidd på en Tesla![]()
Annat var det på Leaf mfl med 24-batterier
Nej, nu inser jag att jag var jag lite elak.
Kan man ha 18 till M3P? Trodde inge de fick plats med oken. Eller så blev jag bara lurad som vanligttaliz skrev:Är väl vedertaget att man kan öka räckvidden rejält genom att coasta.
Accelerera upp till tex 90, lägg i neutral och låt sjunka till typ 80, repeat...
Själv körde jag 5 mil igår på 51 minuter, med 240 i snitt, med 18" M3P.
Funkar inte med Teslas orginal 18" eller 19". Däremot tredjepart. Jag kör med 18" Khan.koded skrev:Kan man ha 18 till M3P? Trodde inge de fick plats med oken. Eller så blev jag bara lurad som vanligttaliz skrev:Är väl vedertaget att man kan öka räckvidden rejält genom att coasta.
Accelerera upp till tex 90, lägg i neutral och låt sjunka till typ 80, repeat...
Själv körde jag 5 mil igår på 51 minuter, med 240 i snitt, med 18" M3P.
Du får byta namn på bilen från "Silberpfeil" till "Ewigkeitsmaschine"HelectriC skrev:Jag hade bra förbrukning idag
Norrmän och deras berg asså........HelectriC skrev:Jag hade bra förbrukning idag
Ja, eller för att vara exakt att batteriet laddas mer än vad du förbrukar. Nettoladdning istf nettoförbrukning.taliz skrev:Det gröna betyder regen