Okej nu gick har jag letat fram alla grejer i garaget och testat.
De centrumbrickorna som kom med Tesla Aero Wheel Cap (gamla modellen) passade perfekt på Monaco GP6 18”
Mina fälgar Antracite Grey i färgen.
Då tolkar jag det som att originalbultarna till mina Tesla Aero 18” passar dessa och då även plastpluttarna.
Det kommer bli kanon ju
Tesla Model 3 SR+ sedan sommaren 2019
You can use my referral link to get 1 500 free Supercharger km on a new Tesla: https://---
De centrumbrickorna som kom med Tesla Aero Wheel Cap (gamla modellen) passade perfekt på Monaco GP6 18”
Då tolkar jag det som att originalbultarna till mina Tesla Aero 18” passar dessa och då även plastpluttarna.
Det kommer bli kanon ju
9AA133FF-3998-4EAC-9439-0C6AE47C481A.jpeg
Garanterat!
Gråa fälgar är så mycket snyggare än svarta. Förstår inte varför så många envisas med det, man ser ju inte riktigt fälgen då.
Det kommer bli kanon ju
9AA133FF-3998-4EAC-9439-0C6AE47C481A.jpeg
Garanterat!
Gråa fälgar är så mycket snyggare än svarta. Förstår inte varför så många envisas med det, man ser ju inte riktigt fälgen då.
Gråa och antracit färgade bilar/fälgar hade jag på 90-talet.
Men smaken är olika och det är tur det så det blir lite variation.
Vad är det för originaldäck (märke och modell) på Tesla Model 3 LR? Jag har mina på däckhotell och hittar ingen info om däcken någonstans. Min Model 3 hämtade jag ut i slutet på december 2020. Tänkte köpa mig ett par 18-tums Nitro-fälgar (glossy black) men vill veta vad för däck som Teslan kom med. Har också fundering på om jag ska köpa 19-tumsfälgar men då har jag ingen nytta av originaldäcken längre...
Vad är det för originaldäck (märke och modell) på Tesla Model 3 LR? Jag har mina på däckhotell och hittar ingen info om däcken någonstans. Min Model 3 hämtade jag ut i slutet på december 2020. Tänkte köpa mig ett par 18-tums Nitro-fälgar (glossy black) men vill veta vad för däck som Teslan kom med. Har också fundering på om jag ska köpa 19-tumsfälgar men då har jag ingen nytta av originaldäcken längre...
Ni som köpt tredjepartsfälgar, monterar ni TPMS-sensorer då? Har inte haft det på min tidigare bil, så jag vet inte värdet av det (har inte fått min Tesla än).
Ni som köpt tredjepartsfälgar, monterar ni TPMS-sensorer då? Har inte haft det på min tidigare bil, så jag vet inte värdet av det (har inte fått min Tesla än).
Ja för då får man ju funktionen plus att man slipper varningar typ hela tiden
Ja, jag körde på tredjeparts från dekk24. Inga problem.
Men nu har dom ju bytt till bluetooth, nog knepigare att få tag på till vettigt pris.
Köp TPMS på eBay bara om du inte har BT, helt sjukt att de tar 600:- styck i Sverige när du får 4st för 400 på eBay typ.
Renault Zoe Intens 41kWh -17 Tesla Model 3 SR+ med drag -20
Tesla Model 3 LR med drag -20
17.6kW solpaneler på taket
Köp TPMS på eBay bara om du inte har BT, helt sjukt att de tar 600:- styck i Sverige när du får 4st för 400 på eBay typ.
Aha smart! Tyvärr är det BT på min då det är en LR 2021 refresh som är på ingång.
Jag får i samma tankar, dvs ett par GP6 till en M3P.
Skrev till Tyred och frågade och enligt dem så passar inte 18" på M3P utan man behöver ha 19".
Skulle gärna vilja att någon vänlig själ på forumet bekräftar om detta stämmer eller inte.
Jag får i samma tankar, dvs ett par GP6 till en M3P.
Skrev till Tyred och frågade och enligt dem så passar inte 18" på M3P utan man behöver ha 19".
Skulle gärna vilja att någon vänlig själ på forumet bekräftar om detta stämmer eller inte.
Helt säker är jag inte, men typ 99%.
Dom ser ju precis ut som de Khan jag köpte från Norge, och t-sportline säljer likadana. Säkert tillverkade i samma fabrik i Kina.
Inga problem alls på min M3P(se första sidan för bilder).