När jag tittade på den där sajten som visar vilka bilar ett företag äger så fanns det en Model S som stod som avregistrerad... undrar om den passar tidsmässigt?
Hmm, jag hittar den inte... vilken var det (bilen alltså)?
Ah, missade det. Min gissning är att detta är en demobil som exporterats och kanske sålts i något annat land, eller en bil som aldrig levererades till kund, då den aldrig är tagen i trafik.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Nej, det där var ju flera månader tidigare än denna trådstart. Kanske den där trailern har tryckt ihop Teslor även tidigare? Dock låter teorin om export troligare.
Jag pratade med min DS om denna transport, han sa att dom hade kollat då (i samband med att det kom ut här) men inte hittat någon skadad Tesla, så det verkade som att bilen klarade sig ändå. (Larmet kanske gick igång av den omskakande upplevelsen?)
Jag pratade med min DS om denna transport, han sa att dom hade kollat då (i samband med att det kom ut här) men inte hittat någon skadad Tesla, så det verkade som att bilen klarade sig ändå. (Larmet kanske gick igång av den omskakande upplevelsen?)
Dom körde antagligen vidare till Norge i stället. Där går det att sälja allt som har elmotor, oavsett skick
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015