Hej då.

Här diskuteras allt som inte hör hemma någon annanstans

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Honkan
Teslaägare
Inlägg: 945
Blev medlem: 26 aug 2021 13:25

Re: Hej då.

Inlägg av Honkan »

Tyvärr är den ju en del som är väldigt protektionistiska gällande Tesla , jag önskar man var lite objektiva och lite mindre besserwisser mentalitet.
MYP 2022
MYP 2023

BMW M4 Comp 2022
Användarvisningsbild
Tellus
Teslaägare
Inlägg: 3639
Blev medlem: 04 dec 2018 09:07
Ort: Nerike
Referralkod: ts.la/magnus93984

Re: Hej då.

Inlägg av Tellus »

BEV[e-Rage] skrev: 13 sep 2023 15:50
Delevi skrev: 13 sep 2023 12:58
Tellus skrev: 13 sep 2023 11:00
En forum grupp för medlemmar som varit med några år, så kanske forumet kan bli mer som förr. Där inte alla kan posta.
Då tror jag minst 95% av FUD, spam, troll och tröttsamma återkommande felaktigheter skulle försvinna.

Eller olika grupper beroende på hur länge man ägt Tesla eller kört elbil.
Vill man som senior gå in i delen för nybörjare kan man göra det, men man kan också slippa. Men nybörjare kan inte gå in i senior delen.

Lite som att sätta upp ett elstaket :lol:
Love it! :lol:
Ni kan ju ta bort skrivrättigheten för alla som inte är registrerade Tesla-ägare om ni inte vill veta något från oss andra om hur det är att äga alternativa elbilar..
Själv hamnade jag på detta forum för att Elbil Forum tyvärr gick hädan. Där fanns de riktiga entusiasterna som även byggde om gamla fossilbilar till elbilar.
Här finns lite arkiverat för nostalgiker: https://web.archive.org/web/20200919181 ... elbil.html
Det var en riktigt bra sajt, där har man lärt sig mycket. Kul att drömma sig tillbaka lite, hittade mig själv där nu så att säga.

Leaf
Elbilsguru
Registreringsdatum: 13 januari 2012
Inlägg: 1664

Vafalls, nästan dubbla inläggen här

Tellus
Teslaägare
Inlägg: 3300
Blev medlem: 04 dec 2018 09:07

Tar en Toblerone nu för att fira 3300
Model 3 P+ -19
Model Y LR -22
Model S Pläd -23
SigenStor (14,8kWp)
Model 3 sr+ (såld), MYP (såld)
Klimatkompenserar med
SLK55AMG
740TurboIntercooler
Användarvisningsbild
A76
Teslaägare
Inlägg: 259
Blev medlem: 29 dec 2018 18:16
Ort: Onsala
Referralkod: ts.la/andreas13052

Re: Hej då.

Inlägg av A76 »

Måste säga att detta var en av de mest underhållande trådarna på länge i forumet. Även jag saknar till viss del den ”gamla” goda tiden. Men det har nog mest med att göra att nyheter som är intressanta att diskutera blivit väsentligt färre samt att både Tesla som företag och även bilarna blivit allt mindre intressanta. Långt ifrån säkert att det blir en Tesla nästa gång det blir bilbyte.
Användarvisningsbild
Remuz
Teslaägare
Inlägg: 5991
Blev medlem: 19 sep 2015 09:03
Ort: Stureby, Stockholm

Re: Hej då.

Inlägg av Remuz »

NEO skrev: 13 sep 2023 18:06
Delevi skrev: 13 sep 2023 12:58
Tellus skrev: 13 sep 2023 11:00
En forum grupp för medlemmar som varit med några år, så kanske forumet kan bli mer som förr. Där inte alla kan posta.
Då tror jag minst 95% av FUD, spam, troll och tröttsamma återkommande felaktigheter skulle försvinna.

Eller olika grupper beroende på hur länge man ägt Tesla eller kört elbil.
Vill man som senior gå in i delen för nybörjare kan man göra det, men man kan också slippa. Men nybörjare kan inte gå in i senior delen.

Lite som att sätta upp ett elstaket :lol:
Love it! :lol:
+1

Var det Remuz som vågade skriva ut för något år sedan om vart forumet var påväg? Då nämnde han lite mellan raderna att lägre priser attraherar ett lite annat klientel.
Skyldig!
P85D svart/svart med gratis SuC
Skriv svar