Skrev ut en Supercharger för min... telefon
Moderator: Redaktion
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Re: Skrev ut en Supercharger för min... telefon
Intresse signaleras härmed!
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Jag är också intresserad 
Edit: har även en vän som är intresserad så två för mig.

Edit: har även en vän som är intresserad så två för mig.
Senast redigerad av vigge50, redigerad totalt 1 gånger.
Jag är också intresserad.
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1
http://---
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1
http://---
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Ev kanske jag kan printa ut någon oxo, testar dom första just nu iaf 

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Heja!Bjelke skrev:Ev kanske jag kan printa ut någon oxo, testar dom första just nu iaf

Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Också intresserad

Taycan 4S - 2021
Model S 100D - 2018
Model X P100DL - 2019
Model S P100D - 2018
Model X 100D - 2017
Model S 75D - 2016
Model S 85 - 2014
Model S 100D - 2018
Model S 85 - 2014
Skriv upp mig! 

Model X75D & Model S75D
Kört Tesla sedan feb. 2015
Kört Tesla sedan feb. 2015
- Gustafsson
- Teslaägare
Vore riktigt coolt
Vill oxå ha !
Vill oxå ha !
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Min telefon är inte främmande för denna laddningslösning. 

Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
Säker på att telefonen är aktiverad för den typen av laddning? Eller behöver du en adapter?Surfaren skrev:Min telefon är inte främmande för denna laddningslösning.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Den kanske blir aldeles för stor men skulle det inte vara lite coolt med en sådan laddare fast istället för en sladd så är det en docka inne i mitten och du ställer mobilen inuti laddaren 

Omöjligt är det ju inte, men det skulle kräva lite arbete med modellerna att få det att fungera.vigge50 skrev:Den kanske blir aldeles för stor men skulle det inte vara lite coolt med en sådan laddare fast istället för en sladd så är det en docka inne i mitten och du ställer mobilen inuti laddaren

Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
På tal om stor. Jag skulle vilja ha en sådan i skala 1:1 som man kan skruva fast i backen på uppfarten. Och sedan dra dit vanlig 3-fas16 Amp och ha UMCn hängande där.vigge50 skrev:Den kanske blir aldeles för stor men skulle det inte vara lite coolt med en sådan laddare fast istället för en sladd så är det en docka inne i mitten och du ställer mobilen inuti laddaren

Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Riktigt grymt ju, om någon gör det så måste den personen dela bilder.Nicke Nyfiken skrev:På tal om stor. Jag skulle vilja ha en sådan i skala 1:1 som man kan skruva fast i backen på uppfarten. Och sedan dra dit vanlig 3-fas16 Amp och ha UMCn hängande där.vigge50 skrev:Den kanske blir aldeles för stor men skulle det inte vara lite coolt med en sådan laddare fast istället för en sladd så är det en docka inne i mitten och du ställer mobilen inuti laddaren
De äldre Superchargers borde vara lättare att bygga:vigge50 skrev:Riktigt grymt ju, om någon gör det så måste den personen dela bilder.Nicke Nyfiken skrev:På tal om stor. Jag skulle vilja ha en sådan i skala 1:1 som man kan skruva fast i backen på uppfarten. Och sedan dra dit vanlig 3-fas16 Amp och ha UMCn hängande där.vigge50 skrev:Den kanske blir aldeles för stor men skulle det inte vara lite coolt med en sådan laddare fast istället för en sladd så är det en docka inne i mitten och du ställer mobilen inuti laddaren

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Jo, men de ser också ut som hemmabygge.Svenssons skrev:De äldre Superchargers borde vara lättare att bygga:vigge50 skrev:Riktigt grymt ju, om någon gör det så måste den personen dela bilder.Nicke Nyfiken skrev:På tal om stor. Jag skulle vilja ha en sådan i skala 1:1 som man kan skruva fast i backen på uppfarten. Och sedan dra dit vanlig 3-fas16 Amp och ha UMCn hängande där.vigge50 skrev:Den kanske blir aldeles för stor men skulle det inte vara lite coolt med en sådan laddare fast istället för en sladd så är det en docka inne i mitten och du ställer mobilen inuti laddaren

Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Är oxå intresserad! 

Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.
Jag också!
Model S85 uttagen juli 2014. Nästa bil blir en Model ≡ P1xxD
Jag ska försöka optimera processen lite under påsken, och se om man kan få lite snabbare utskriftstider, och kanske se hur det blir med lite mindre synliga tjocka lager på det vita delarna (vilket ger längre tider). Just nu tar det två hela arbetsdagar, minst, att skriva ut alla delarna för ett exemplar.
3D skrivare är ju gjort för små serier, men det tar tid.

3D skrivare är ju gjort för små serier, men det tar tid.
Är intresserad, köper gärna två stycken.
Model 3 | LR | AWD | FSD | Midnight Silver Metallic | 19"
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
- Segelflygaren
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jesper1523
Borde ju inte vara omöjligt med vakuum formad plast. Vet att för 5 år sedan kunde man få verktyg för en stor detalj för mellan 5-10 tkr + moms. De verktygen höll för minst 10 st. Så om ni är några stycken så skulle det inte behöva bli så dyrt.vigge50 skrev:Riktigt grymt ju, om någon gör det så måste den personen dela bilder.Nicke Nyfiken skrev:På tal om stor. Jag skulle vilja ha en sådan i skala 1:1 som man kan skruva fast i backen på uppfarten. Och sedan dra dit vanlig 3-fas16 Amp och ha UMCn hängande där.vigge50 skrev:Den kanske blir aldeles för stor men skulle det inte vara lite coolt med en sådan laddare fast istället för en sladd så är det en docka inne i mitten och du ställer mobilen inuti laddaren
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.