Gissa vem som blivit inbjuden till en exklusiv förhandstitt.

Här diskuterar vi om Tesla Model X

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Re: Gissa vem som blivit inbjuden till en exklusiv förhandst

Inlägg av danni »

Fredriksv skrev:
Hur blir man inbjuden dit? Reservation i över ett år verkar inte räcka?
Kolla spamkorgen. Och Promotions-mappen om du kör Google Inbox, för den har en tendens att slänga alla mina icke-personliga utskick från Tesla dit trots att jag flera gånger sagt åt den att ge fan.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
Ifixis
Teslaägare

Inlägg av Ifixis »

Jag fick mail idag att Tesla hade upptäckt att jag stod skriven som avregistrerad från att mottaga mail från Tesla och att jag därför inte fått inbjudan till eventet. Nu fick jag dock inbjudan och har bokat in mig 29:e kl 18.00.
Det är en Blåmetallic med vita skinnsäten som kommer att visas upp (precis som min beställning!)
Användarvisningsbild
mahulkp
Teslaägare

Inlägg av mahulkp »

Ifixis skrev:
Jag fick mail idag att Tesla hade upptäckt att jag stod skriven som avregistrerad från att mottaga mail från Tesla och att jag därför inte fått inbjudan till eventet. Nu fick jag dock inbjudan och har bokat in mig 29:e kl 18.00.
Det är en Blåmetallic med vita skinnsäten som kommer att visas upp (precis som min beställning!)
Dock inga vita skinnsätena utan typ konstläder.
Model YP 2024
Reservation Cybertruck Trimotor
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Inlägg av HelectriC »

mahulkp skrev:
Ifixis skrev:
Dock inga vita skinnsätena utan typ konstläder.
Och innan någon motbevisar mig så tror jag att konstläder=jättesvettigt om man inte kör med konstant ventilation på hela tiden.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Skriv svar