Mycket imponerande. Ser fram mot att få samma funktion i Teslan, tillhör dom som iaf. har betalat för det. Man får se om det blir som med laddluckan av det hela...
Förlåt mig, men har du betalat för full autonomi? Hur länge tänker du behålla bilen om jag får ställa den lite provokativa frågan? Eller har du bara gjort det för att sponsra Tesla lite grann (vilket jag inte tycker är så dumt iofs)?
Själv är jag ytterst tveksam om jag någonsin kommer kunna dra nytta av de utlovade AP2-funktionerna under de tre åren som mitt leasingavtal löper. Och då menar jag alltså AP, inte full autonomi.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Mycket imponerande. Ser fram mot att få samma funktion i Teslan, tillhör dom som iaf. har betalat för det. Man får se om det blir som med laddluckan av det hela...
Förlåt mig, men har du betalat för full autonomi? Hur länge tänker du behålla bilen om jag får ställa den lite provokativa frågan? Eller har du bara gjort det för att sponsra Tesla lite grann (vilket jag inte tycker är så dumt iofs)?
Själv är jag ytterst tveksam om jag någonsin kommer kunna dra nytta av de utlovade AP2-funktionerna under de tre åren som mitt leasingavtal löper. Och då menar jag alltså AP, inte full autonomi.
Dels för att jag gissar att det blir betydligt dyrare att uppgradera senare, dels för att stödja utvecklingen. En elbil i aluminium borde hålla länge så jag räknar med att behålla bilen minst 9 år om det inte visar sig vara ett måndagsexemplar, men det verkar lovande på den fronten. Bra ihopskruvad bil men dock lite småfel som servicecenter nog snabbt fixar.
Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Det kommer ta lååång tid för de traditonella tillverkarna att få ut en bil som är självkörande. Tänk bara på vilka resurser det kommer krävas för att göra alla FMEAs för en körningen.
Jag tror nog faktiskt att Nissan kommer att få till riktig level 5 autonomi innan Tesla faktiskt. Väldigt imponerande testkörningar. En del buggar och sånt men det är fortfarande i utveckling.
Jag tror nog faktiskt att Nissan kommer att få till riktig level 5 autonomi innan Tesla faktiskt. Väldigt imponerande testkörningar. En del buggar och sånt men det är fortfarande i utveckling.
Det största problemet är att de inte har några mil, eftersom de bara kör med en eller kanske max hundra bilar. Tesla kör redan med mer än 30000 bilar ute i den riktiga verkligeheten.
Jag tror nog faktiskt att Nissan kommer att få till riktig level 5 autonomi innan Tesla faktiskt. Väldigt imponerande testkörningar. En del buggar och sånt men det är fortfarande i utveckling.
Det största problemet är att de inte har några mil, eftersom de bara kör med en eller kanske max hundra bilar. Tesla kör redan med mer än 30000 bilar ute i den riktiga verkligeheten.
de är väl 5ggr fler dvs 150.000, alla lev 2015+2016+q1-2017
Jag tror nog faktiskt att Nissan kommer att få till riktig level 5 autonomi innan Tesla faktiskt. Väldigt imponerande testkörningar. En del buggar och sånt men det är fortfarande i utveckling.
Det största problemet är att de inte har några mil, eftersom de bara kör med en eller kanske max hundra bilar. Tesla kör redan med mer än 30000 bilar ute i den riktiga verkligeheten.
de är väl 5ggr fler dvs 150.000, alla lev 2015+2016+q1-2017
Nä, de har inte rätt hårdvara. Bara de senaste 30-40000 bilarna har hårdvaran för självkörning.