Låter NiceBjelke skrev:Jag såg oxo fram till körningen till jobbet på morgonen efter!
Och hemresan efter det, och samma sak nästa dag....och nästa dag.... osv i flera veckor innan det "lugnade ner sig" lite, men ff efter 12500 mil är det lite samma sug
Äntligen har jag hämtat ut min S75D
Moderator: Redaktion
Re: Äntligen har jag hämtat ut min S75D
Återkommer om ett år med svarmati skrev:Ja, jobbpendlandet får en helt ny dimension med en Tesla. Jag har ju slutat pendla och jobbar nästan alltid hemifrån vilket innebär att Teslan inte används så mycket längre. Det är ju bra att slippa pendla såklart, men jag saknar faktiskt de där en till två timmarna om dagen som jag fick tillbringa i Teslan tidigare. Korkat eller?
Det ska nog till ett mirakel om du beställer en bil i mitten/slutet av augusti (då det nya baksätet kom i produktion) och får den levererad i början av september i Sverige, högst osannolikt!improwise skrev:Hur ser du det på de 2 bilder som finns i tråden?HelectriC skrev:Det är väl knappast nya baksätet? Denna bil måste väl vara beställd nån gång början av juli?charles skrev:Grattis!
Jag har nästan 3 månader till att vänta...
Bild samt intryck på baksätet, tack
Kan du också kolla om du har 3st ISOFIX där bak?
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Jag visste när jag beställde den att det skulle vara gamla baksätet pga bilen var redan tillverkad och var på vägHelectriC skrev:Det ska nog till ett mirakel om du beställer en bil i mitten/slutet av augusti (då det nya baksätet kom i produktion) och får den levererad i början av september i Sverige, högst osannolikt!improwise skrev:Hur ser du det på de 2 bilder som finns i tråden?HelectriC skrev:Det är väl knappast nya baksätet? Denna bil måste väl vara beställd nån gång början av juli?charles skrev:Grattis!
HelectriC skrev:Det ska nog till ett mirakel om du beställer en bil i mitten/slutet av augusti (då det nya baksätet kom i produktion) och får den levererad i början av september i Sverige, högst osannolikt!improwise skrev:Hur ser du det på de 2 bilder som finns i tråden?HelectriC skrev:Det är väl knappast nya baksätet? Denna bil måste väl vara beställd nån gång början av juli?charles skrev:Grattis!
Ah, trodde det var typ i våras eller något dom ändrade produktionen. Krävs en doktorsexamen för att hänga med i alla svängar märker jag