Tack för erbjudandet.Tars skrev:Ring servicecentret i väsby, eller ring mig så kan jag komma och titta.
Btw, ska du sälja i3:an också? Ska du inte ha nån bil?
Moderator: Redaktion
Tack för erbjudandet.Tars skrev:Ring servicecentret i väsby, eller ring mig så kan jag komma och titta.
I slutändan ska jag ha en bil, så jag har lagt ut alla bilar till försäljning.Verdi skrev:Tack för erbjudandet.Tars skrev:Ring servicecentret i väsby, eller ring mig så kan jag komma och titta.
Btw, ska du sälja i3:an också? Ska du inte ha nån bil?
Jag har försökt... väntar på godkännande.chpaulin skrev:
Grattis till världens bästa bil!Engen skrev:Ojoj, efter några dagars funderande och velande så har jag också bestämt mig för att gå med i "sekten"
Beställde nyss en 75D.
Kul, spännande och lite läskigt!
+1Engen skrev:Ojoj, efter några dagars funderande och velande så har jag också bestämt mig för att gå med i "sekten"
Beställde nyss en 75D.
Kul, spännande och lite läskigt!
Precis den känslan.far1far2 skrev:Visst är det en småläskig känsla när man ska och när man har tryck på köpaknappen! Men den dan man hämtar ut sin Tesla och alla dagar därefter, så är dendär känslan förbytt mot något helt annat! Grattis!![]()
Även han behöver semester.chpaulin skrev:Ah överprästen är nog på semester och kirrar det nog när han är tillbaka
KulVerdi skrev:Första långkörningen avklarad. Gick bra förutom att en SuC i Ödeshög och en vid Toftaholm vägrade starta laddningen så jag fick byta till en annan.
Hade takbox och värsta motvinden så förbrukningen hamnade på nära 250 Wh/km trots relativt lugnt tempo. Det gjorde dock ingenting. Laddningen kändes inte betungande förutom just Toftaholm. Var middagstid för oss men i halvsunkiga kläder och trötta ungar så kändes varmrätt a 300:-/person lite overkill. Synd att det ligger så off.
Bilen är fantastisk att köra såklart. Är lite kluven till slipstreamfälgarna. De är ju inte de snyggaste men heller ingen katastrof. Däremot är de billiga och har bra komfort. Tror jag kör vidare på de och skippar 21" fälgar.
Samma här. Tycker att de gamla fälgarna är mycket snyggare. Men framförallt på vintern är de nya fälgarna sämre eftersom de är svårare att tvätta bakom ekrarna och det blir lätt obalans när vintergeggan samlas inuti hjulen. Så om nån har en uppsättning gamla 19-tummare är jag spekulant.chpaulin skrev:Håller med dig om slipstream-fälgarna, föredrar de gamla över dessa och har övervägt att hitta nån som vill byta. Frågan är om det är vört besväret. De får bli vinterfälgar när den säsongen börjar sen får vi se
Zoidberg (tror jag det var) har de gamla 19-tummarna till salu (omlackade i svart) med sommardäck. Om det kan vara intressant.mati skrev:Samma här. Tycker att de gamla fälgarna är mycket snyggare. Men framförallt på vintern är de nya fälgarna sämre eftersom de är svårare att tvätta bakom ekrarna och det blir lätt obalans när vintergeggan samlas inuti hjulen. Så om nån har en uppsättning gamla 19-tummare är jag spekulant.