Jag vinkar så gott jag kan jag med.
Sällan man får respons.
Dags att börja fundera om det är nåt fel med oss? Det finns ju folk som hävdar det har jag hört.
Nått galet är det väl.
Tycker jag inte, eftersom jag också alltid vinkar!
Eller vänta nu...
Klart man skall vinka. Tyckte även det var trevligt när "batteri" gled upp bredvid oss på E4an före Gävle i somras, även om jag själv tycker det är knepigt att hälsa när man passerar/blir passerad av en likasinnad.
Jag vinkar så gott jag kan jag med.
Sällan man får respons.
Dags att börja fundera om det är nåt fel med oss? Det finns ju folk som hävdar det har jag hört.
Nått galet är det väl.
Tycker jag inte, eftersom jag också alltid vinkar!
Eller vänta nu...
Klart man skall vinka. Tyckte även det var trevligt när "batteri" gled upp bredvid oss på E4an före Gävle i somras, även om jag själv tycker det är knepigt att hälsa när man passerar/blir passerad av en likasinnad.
Skickat från min S6 edge+ via Tapatalk
TMS S75D 2017 Silver Metallic
I MC världen sitter det i ryggmärgen att hälsa och ombesörja trevlig atmosfär på vägarna.
De som kör MC gör det förstås för att kombinera transport med en trevlig upplevelse - feeling -. En Tesla förare och passagerare ser jag redan nu hamna i samma tänk dvs, av alla fyrhjulingar har dom vi valt just Tesla för att även avnjuta transporten på en högre nivå än andra bilalternativ.
Så... Vinka självklart! , men respekt för trafikläget och allt det här med händerna på ratten... tills full AP gör det hela
2023-06-30 MYLR awd PärlVit
2019-06-04 M3LR awd Blå, 1:a i SE med vit int.+drag Såld.
Jag vinkar på, men här i trakterna kan det dröja månader mellan Teslamöten och vinkningar inte så ofta med svar dock Inte samma respons som när man kör husbil, då vinkar 90 % tillbaka.
Jag vinkar på, men här i trakterna kan det dröja månader mellan Teslamöten och vinkningar inte så ofta med svar dock Inte samma respons som när man kör husbil, då vinkar 90 % tillbaka.
Vänta bara tills Tesla husbil kommer då blir det respons...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Vänta bara tills Tesla husbil kommer då blir det respons...
Jag vinkar på alla Tesla jag möter. De flesta vinkar tillbaka. Det brukar bli en handfull varje dag. Många gånger är det samma bilar man möter dag efter dag.
Vissa nyblivna Teslaägare måste man lära upp. Det tar ett tag innan de fattar att som Teslaförare vinkar man på varandra. Vissa tar längre tid på sig än andra att fatta vinken.
Det var en äldre gentleman i grannbyn som jag mötte flera gånger i månaden som aldrig vinkade tillbaka. Han har en Titaniummetallic Model S med personlig skylt med bara 2 tecken, så den är lätt att känna igen även på avstånd. Jag höll på i över ett år att vinka utan att han någonsin vinkade tillbaka. Tillslut gav jag upp så när jag mötte honom nästa gång så lät jag bli att vinka. Vad händer då? Då vinkar han åt mig för första gången
Det tog som sagt över ett år men nu vinkar vi båda varje gång vi möts.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Såg en Model X vid bensinmacken vid Kvarnbolund utanför Uppsala idag. Utländska personliga skyltar WHY NOT. Hmm... känns som om jag borde känna igen den?
Man måste ju hinna se den andra Teslan, jag har väldigt svårt i mörker att se om det kommer någon. Det är ju inte värsta trafiken nere i östra Småland. Ser väl en Tesla varannan vecka på sin höjd.
Tesla S75D (85kWh) 0-100 på dryga 4s - 2018.42.3 + Nya navigatorn http://---