Ni som beställt MYP
Moderator: Redaktion
- Supersweed
- Teslaägare
Re: Ni som beställt MYP
Äntligen SMS, blir min 3:e Tesla.. Vit/svart MYP beställd 14 jan -22.. leverans Mölndal 10 juni!
snacka om tvärvändning efter senaste dagarnas deppande över eventuella förseningar.
Ska folieras 3M 2080-M217
snacka om tvärvändning efter senaste dagarnas deppande över eventuella förseningar.
Ska folieras 3M 2080-M217
-
Absolut! Är min första Tesla så du får gärna ge lite råd om vad jag bör titta efter när vi är därZero0 skrev:Då måste vi ses! Kommer lägga ut en del på mitt Instagram också som jag drivit ett tag med min föredetta MYLR.il_concorde skrev:Va sjukt jag fick exakt samma tid!Zero0 skrev:Och nu fick jag SMS om att hämta min vita MYP! Fredag 10/6 kl 1620 i Göteborg!
https://instagram.com/teslastarship?r=nametag
Hör gärna av dig där så kan vi hålla kontakt. Om det är fler runt samma tid så hör av er så kan vi iallafall säga hej!

il_concorde skrev:Ingen som skådat några lastbilar med MYP det senaste?
Såg en på E6 igår vid Lomma på väg norr ut.

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/
Någon med beställning på Vit/Svart från Mars-22 som har fått leveransdatum? Har själv en beställning gjord den 15:e mars-22.
Färg?martinot skrev:il_concorde skrev:Ingen som skådat några lastbilar med MYP det senaste?

- Nordman
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jrgen16756
Vit/svart beställd 2/2-22. Inte ett livsteckenDjuDju skrev:Någon med beställning på Vit/Svart från Mars-22 som har fått leveransdatum? Har själv en beställning gjord den 15:e mars-22.

Fick uppdatering i Appen igår om leveransfönster mellan 9-30 Juni, beställt bilen 21/2-22 och allt klart med finans osv
- Tellus
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ove13063
Samma här, beställt tidigt i Mars, vit/svart, inga tillval. Prel leveransdatum försvann för någon månad sedan(stod Maj innan) och har varit tomt sedan dess, Norrköping.Nordman skrev:Vit/svart beställd 2/2-22. Inte ett livsteckenDjuDju skrev:Någon med beställning på Vit/Svart från Mars-22 som har fått leveransdatum? Har själv en beställning gjord den 15:e mars-22.
Har mailat SA en gång, men inget svar.
3P 2019 / SP 2023 / YP 23/24 / SigenStor 14,8kWp 24kWh /
Ca 2/3 svarta och 1/3 vita.mackan12 skrev:Färg?martinot skrev:il_concorde skrev:Ingen som skådat några lastbilar med MYP det senaste?

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/
martinot skrev:Ca 2/3 svarta och 1/3 vita.mackan12 skrev:Färg?martinot skrev:il_concorde skrev:Ingen som skådat några lastbilar med MYP det senaste?
Det där var inte ca... Det var rätt så exakt faktiskt

Beställt Model 3 LR AWD den 28/4 2019 - Levererad den 24/5 2019
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
-
Sms:et kom igår kväll. Hämtas nästa vecka i gbg
fick leveransfönster 30 jun-14 aug för bara några dagar sedan

fick leveransfönster 30 jun-14 aug för bara några dagar sedan

Sååå segt att vänta!! Kan ju tycka att vi borde få ett leveransfönster iaf (om man nu kan ge ett leveransfönster till folk för Januari-23) 

- jonasjonas
- Teslaägare
Börjar tröttna rejält på att vänta nu. Inte ett livstecken från teslas sida.
Vit/svart beställd 17/3 -22.
Model 3 LR -20
BMW i3 -22
Model Y Performance - beställd
BMW i3 -22
Va..? Vi som beställt 2mån innan dig börjar ju få tecken på att de närmar sig, så sätt dig ner igen.jonasjonas skrev:Börjar tröttna rejält på att vänta nu. Inte ett livstecken från teslas sida.
- jonasjonas
- Teslaägare
Tack, men jag tror jag står upp. Att du börjar få "tecken" lindrar ju knappast min frustration.Jjkalla skrev:Va..? Vi som beställt 2mån innan dig börjar ju få tecken på att de närmar sig, så sätt dig ner igen.jonasjonas skrev:Börjar tröttna rejält på att vänta nu. Inte ett livstecken från teslas sida.
Model 3 LR -20
BMW i3 -22
BMW i3 -22
En transport med fyra vita och fyra svarta MYP passerade nyss Markaryd på E4 norrut .. 

Kan vara den jag såg på E6 norrgående runt 10:30 idag. Typ vid LöddeköpingeIlduce77 skrev:En transport med fyra vita och fyra svarta MYP passerade nyss Markaryd på E4 norrut ..
Jag mönstrar på en av alla båtar som ligger i frihamnen i Stockholm imorgonbitti. HMS Defender, på Östersjön i 2 veckor. Eftersom jag troligtvis är helt off-grid hela tiden är jag såklart nervös om min MYP vit/svart beställd 16/3 kommer dyka upp och så vidare.. Pratade med Sveriges bästa teslacenter (Umeå) och fick bekräftat att det kommer en stor batch vecka 24, utan att lova trodde han det fanns chans även min skulle dyka upp då och han skulle bevaka leveransen om jag inte kunde ta emot sms:et.
Oavsett om min är med eller inte är ju säkert alla ni andra intresserad av den informationen ändå.
Oavsett om min är med eller inte är ju säkert alla ni andra intresserad av den informationen ändå.
-
woop fick precis datum i appen juni 10 - juni 30
beställd 2022-01-15
vit/svart + vinterdäck
Trosta
beställd 2022-01-15
vit/svart + vinterdäck
Trosta
- Hillstreet
- Teslaägare
Fick 24-30 Juni nyss.
Vit/Svart beställd 28/3
Vit/Svart beställd 28/3
---
2019 Model 3 Performance
2022 Model Y Performance
2019 Model 3 Performance
2022 Model Y Performance
Borde ju komma närsomhelst! Verkar som att fler och fler som beställt i januari fått uppskattad eller rent av fått smset. Du kommer säkert höra något närmsta veckan!Lindstromer skrev:Vit/Svart, Norrköping.Esandh skrev:
Hann knappt skicka meddelandet innan jag för första gången någonsin fick en uppskattad leverans i appen! Kul att se att det händer något i alla fallEsandh skrev:Typ samma för mig. Beställde 13 januari. Inget i appen inget på kontot. Ej fått slutfaktura men betalningsuppgifter om jag vill betala.Lindstromer skrev:Undras om man borde peta på Tesla, beställt 10 januari och inget alls på kontot. Mer än att betalning är klar.![]()
Tänker att det inte spelar roll egentligen men är rädd för att få den efter sista juni. Speciellt som andra beställningar som är flera månader nyare fått vin.
Har beställt vit/svart och till Trosta. Vad har du beställt och vilken ort?
Inget i appen eller på webben ännu.
Sandman