Jag har fått och betalt slutfakturan. Jag har dock uppskattad leverans nov-dec.
Är det troligt att det blir betydligt tidigare än så? Typ i juni?
Märkligt med slutfaktura så långt innan....
Jag vet inte om det har med fina surfing att göra. Den jag beställt med Santander fick jag tämligen omgående medan den med DnB har jag inte fått. Den med DnB ska komma nu i juni medan Santander kommer mellan augusti till september.
Det var faktiskt tekniska bekymmer med DNB så jag valde Santander.
Det är visserligen en order lagd i mars som jag ändrade till svart inredning förra veckan. Jag hoppas iaf den kommer nu i juni
Slutfakturan kom idag och blev nyss betald, och nyss kom också sms med att bekräfta tid för upphämtning som blev besvarad illa kvickt med ett JA Nu får fredagen gärna bara komma så kommer den här killen ha världens leende resten av helgen!
Samma för mig, ska hämta 1620 nu på fredag i Mölndal. Men inget reg nummer än, 2 dagar kvar
Någon som vet hur man får tag på: ”Leveransgodkännande från leasinggivare eller långivare vid den typen av finansiering” Ska tydligen tas med vid upphämtning.
Någon som vet hur man får tag på: ”Leveransgodkännande från leasinggivare eller långivare vid den typen av finansiering” Ska tydligen tas med vid upphämtning.
Jag har min via leasing, då sköttes den kontakten mellan Autoplan och Tesla så jag behövde bara ta med mig körkort och ett glatt humör
Fick nu 7-17 juni i appen. VIN men inget regnummer i slutfakturan som jag också fick. Däremot står det också ett preliminärt upphämtningsdatum i slutfakturan, 11 juni. Hur bra brukar det datumet stämma? Vit/svart Trosta, beställd 19 jan.
Fick tag på en trevlig SA. Min bil befinner sig på en transport, nu i Hamburg. Verkar troligt att den anländer Sverige senare under dagen. Mer info om upphämtningstid lät det som att de ger någon gång efter bilen anlänt till Sverige och de uppdaterar sin lagerstatus på de olika uthämtningsställena. Får se om 11 juni håller! Fortsättning lär följa!
Jag har min via leasing, då sköttes den kontakten mellan Autoplan och Tesla så jag behövde bara ta med mig körkort och ett glatt humör
Jag kör leasing i bolaget med finans via DNB. Någon annan som kör samma upplägg och vet?
Jag kör leasing i bolaget med finans via DNB. Någon annan som kör samma upplägg och vet?
Jag tror att alla dokument och papper kommer att finnas på plats vid samband med att du hämtar bilen, det var den info jag fick av Santander som jag kör leasing via.
Slutfakturan kom idag och blev nyss betald, och nyss kom också sms med att bekräfta tid för upphämtning som blev besvarad illa kvickt med ett JA Nu får fredagen gärna bara komma så kommer den här killen ha världens leende resten av helgen!
Samma för mig, ska hämta 1620 nu på fredag i Mölndal. Men inget reg nummer än, 2 dagar kvar
Du borde kunna se regnumret nu! Jag har haft det sedan igår Och idag uppdaterades car.info också så sök på VIN där så kommer det mest troligt dyka upp! Kan se att den redan åkt 30km
Du borde kunna se regnumret nu! Jag har haft det sedan igår Och idag uppdaterades car.info också så sök på VIN där så kommer det mest troligt dyka upp! Kan se att den redan åkt 30km
Min är fortsatt flyttad till oktober - december, från att ha varit beräknad till 25-30 juni..
Just nu skeppas bilar till de som beställt i januari/februari så i ditt fall där du beställt i mitten av april är det bara att hoppas på enorma leveranser kommande veckor.
Tesla brukar ju kunna pressa ut sista veckan i kvartalet mycket bilar. Allt handlar snarare om hur mycket fabriken hinner producera.
Min är fortsatt flyttad till oktober - december, från att ha varit beräknad till 25-30 juni..
Just nu skeppas bilar till de som beställt i januari/februari så i ditt fall där du beställt i mitten av april är det bara att hoppas på enorma leveranser kommande veckor.
Tesla brukar ju kunna pressa ut sista veckan i kvartalet mycket bilar. Allt handlar snarare om hur mycket fabriken hinner producera.
Fick ändrat igen nu... 29-30 juni.... Ganska snävt...
Man kastas mellan hopp och förtvivlan...
Får snart börja medicinera...