Måndagens tur till Smålandsstenar-Ringhals-Malmö-Löddeköpinge såg jag 7 st då 2 i Falkenberg 1 Löddeköpinge vid laddning resten på vägen och idag till Karlskrona-Malmö-Löddeköpinge såg jag 4 st vara 2 i Löddeköpinge för laddning övriga i Blekinge på väg.
Har säker missat någon men börjar bli en "ganska" vanlig bil på vägarna eller är det för man känner igen den?
Idag ringde även en fd. arbetskamrat och berättade att han sett inslaget på TV och undrade varför andra biltillverkare inte verka följa efter och han och hans son skulle komma på besök.
Lite kul var också när jag i Karlskrona bara skulle "slänga" i lite för att komma hem, men då kom en trevlig person fram och ställde tusen frågor (vilket är kul) och vips var det full laddat och ibland känner man sig som en försäljare för Tesla och kanske man kunde få lite provision
Då fick jag bli lite glad igen då jag fick se en vit Tesla i backspegeln när jag var påväg hem från jobbet. Svängde av mot Kalmar slott strax efter så det blev ingen lång glädje tyvärr.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Är väl egentligen fel tråd borde heta "seeking Tesla" vi var på Tesla Gbg igår och såg en mängd alla vita grå svart eller blå hmmm har vi valt fel färg. Hybris var inte den röda snabbast?????
S85D Röd, Mercedes 230 SLK Gul metallic, Modell X 100D Silver en Modell 3 bokad men blir troligen avbokad
Är väl egentligen fel tråd borde heta "seeking Tesla" vi var på Tesla Gbg igår och såg en mängd alla vita grå svart eller blå hmmm har vi valt fel färg. Hybris var inte den röda snabbast?????
+1
Stolt ägare av en Model S Multicoat White från 2020.
Nej dom svarta har några kw högre effekt på motorerna och den svarta färgen har något lägre luftmotstånd än övriga färger.
Nope röda är snabbast! Men hört att blå folierade också går rätt bra...
Suveränt, jag lämnar in min på måndag
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Nej, jag tror jag vet hur det ligger till. Tesla betalar Krill för att följa efter mig. De vet att om jag bara ser tillräckligt många Teslor omkring mig kommer jag inte kunna stå emot och kommer lägga en beställning.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Nej, jag tror jag vet hur det ligger till. Tesla betalar Krill för att följa efter mig. De vet att om jag bara ser tillräckligt många Teslor omkring mig kommer jag inte kunna stå emot och kommer lägga en beställning.
Ingen dum idé. Bara en tidsfråga tills du blir tvungen att beställa.