34900 för helfolieringShoulderson skrev:Vad fick du betala på Wrapzone
4000 inredningen
Moderator: Redaktion
34900 för helfolieringShoulderson skrev:Vad fick du betala på Wrapzone
Vad är det för någon foliering du skulle få på 2 (wrapzone) (jag bet 4500 för chrome delete hos dem) jag skulle ta hexis bodyfence även om det är dyrare.M3PWOW skrev:Hej!
Funderar på att helfoliera min nya Model 3 Performance.
Mest för att det är snyggt men som jag har förstått det så skyddar en vanlig folie till viss del mot stenskott också? Inte lika bra som en PFF förstår jag såklart. Påverkas garantin på lacken på något sätt av att man folierar?
Har fått in lite olika offerter för helfoliering och chrome delete och tänkte bara kolla om ni har några tips eller om ni har tips på vilka ställen som är bäst 2020.
1. Wrapcenter 21 250 ink moms för helfoliering och 6250 för chrome delete
2. Wrapzone 23 900 ink moms för helfoliering och 4500 för chrome delete
3. Autostripe 20 000 ink moms för helfoliering och 3500 för chrome delete
Tack på förhand
Ok, tyckte det va bra pris. Jag betalade jag 34900 om jag kommer ihåg rätt o xpel autoshield (min Porsche) 43000.M3PWOW skrev:Jag tänkte wrappa den i en "vanlig folie" i matt, dvs inte PPF utan jag vill ha en annan färg på bilen
Finns väl ingen lack som står emot stenskott?Avesla skrev:Normalt sett trodde jag inte man behövde skydda en billack på den här nivån. Men eftersom Tesla verkar komma undan med sina dåliga lackrykten så känner man sig tvungen att säkra upp... eller? Hade hellre lagt pengarna på "nyare årsmodell"![]()