mati skrev:
Det roliga är att Walker alltid är jättemissnöjd med just den bilmodellen som jag själv gillar mest. Jag kommer ihåg när vi hade skaffat en e-Golf ungefär samtidigt. Jag var (och är) lyrisk, medan Walker hatade bilen så mycket att den försvann ganska omgående. Det är faktiskt lite kul att man kan ha så olika uppfattningar om en och samma bil. Verkligen ett bevis på hur subjektivt och individuellt ett bilköp är.

Absolut!

Därför det är så bra att det finns med än ett bilmärke och en bilmodell att välja på.
Själv älskar jag min M3, med lite hat också. Ogillar vissa saker som frånvaro av regnsensor och andra dumheter!

Men så fort som regnet slutar, och vägarna torkat upp, så blir det hela annorlunda. Då "trycker jag "plattan i matten", tar ett antal skarpa kurvor i hög fart, så ler jag och älskar bilen och livet igen.
Förstår samtidigt som jag älskar den, att andra ogillar M3. Det är verkligen inte en bil som passar alla, eller ens fungerar praktiskt för alla. Verkligen en rätt kontroversiell bil och mycket av en vattendelare.
Till Walkers favör måste man ändå ge honom credd för att han testar många olika elbilar (precis som du och Helectric). Då upptäcker man ju verkligen vad man gillar, eller inte gillar, med olika bilar.