Kundvagnspolett Tesla utlottning
Moderator: Redaktion
Re: Kundvagnspolett Tesla utlottning
Kalmar har kvar några och på måndag hamnar kanske några på stolparna i Kungälv, Falkenberg, Lagan och eller Ulricehamn...
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Får väl köra de 14 milen ditSvenssons skrev:Kommer lägga ut ett par poletter till på laddstolparna i Kalmar snart...

- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Kulingen skrev:Får väl köra de 14 milen ditSvenssons skrev:Kommer lägga ut ett par poletter till på laddstolparna i Kalmar snart...

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Hur lång tid tar det att skriva ut en sån där?
Varierar beroende på upplösning, skrivare m.m. De jag har skrivit ut tar väl ca 20-25 minuter styck om man inte räknar med plastbyte vilket visserligen bara tar någon minut. Det är alltså på en Prusa i3 mk3 med 20% infill (spelar dock mindre roll på denna modell pga väldigt lite infill) och 0,15 mm layer height.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Fick en fin leverans i brevlådan igår.hakan_k skrev:Fick min nya 3D-skrivare för ett par veckor sedan och nu när den är intrimmad så vill man printa så mycket som möjligt. Så jag caddade upp en kundvagnspolett med Tesla-logo som är perfekt när man är ute och handlar.
Har printat några extra som jag tänkte lotta ut om det är någon som är intresserad. Är du intresserad så svara i den här tråden. Utlottningen avslutas på söndag (1/7) kväll klockan 21. Kommer sedan att dra tio vinnare som får två kundvagnspoletter var. Lycka till!
Tack tack. Mycket fina!
Ligger i bilen nu.
MYP -23 Quicksilver
MS LR -22/23 Palladium Pearl White - Såld
S75D -17 Deep Blue Metallic - Såld
MS LR -22/23 Palladium Pearl White - Såld
S75D -17 Deep Blue Metallic - Såld
Nu ligger en polett på snabbladdaren i Vetlanda och det ligger kvar några på SuC i Kalmar. Om ett par timmar ligger det nog ett par i Ulricehamn också.
Även Kungälv har nu poletter...
Snart finns det polett på Falkenbergs Supercharger...
Passerar Arboga och Jung imorgon, ingen som dumpat där?
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
Jag har slutat på mina nu och måste hem och skriva ut nya...
Borde inte du snart byta namn till jultomten? ’Eller rättare sagt Teslatomten.Svenssons skrev:Jag har slutat på mina nu och måste hem och skriva ut nya...
Tomten passar kanske... Har skägg som blir allt mer vitt och sedan kanske jag är lite av insnöad på Tesla och elbilar...
Skrev jag jultomten, det borde varit hjultomten... sorry. Åk förbi Tindered ocksåSvenssons skrev:Tomten passar kanske... Har skägg som blir allt mer vitt och sedan kanske jag är lite av insnöad på Tesla och elbilar...

Vet inte om några av mina ligger kvar i Jung. Har ett par extra som jag försöker lägga dit i morgon.Remuz skrev:Passerar Arboga och Jung imorgon, ingen som dumpat där?
Model 3 LR AWD Midnight Silver 18" med FSD
CyberTruck single engine förbokad
Renault Zoe R240
1,5 kW solel, 0,5 kW vindsnurra
Det är inte möjligt att få CAD ritningen så ska jag se om jag inte kan få några utskrivna i biokomposit.
Stolt ägare till Electra, en Röd Tesla Model S 100D - 201711 med lite kul utrustning.
Självklart kan du få det. Om jag hinner i morgon så lägger jag upp länk både till STL- och SolidWorks-fil.
Renault Zoe R240
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
+1hakan_k skrev:Självklart kan du få det. Om jag hinner i morgon så lägger jag upp länk både till STL- och SolidWorks-fil.

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Kan inte någon bulta fast en 3D+skrivare vid någon lämplig SuC så det inte tar slut. (påfyllnad av material ej inräknat)
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Vet inte vem jag ska tacka men det fanns 6st i Jung (nu fem)
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
Super tackhakan_k skrev:Självklart kan du få det. Om jag hinner i morgon så lägger jag upp länk både till STL- och SolidWorks-fil.

Stolt ägare till Electra, en Röd Tesla Model S 100D - 201711 med lite kul utrustning.
Var och la dit i morse. Hoppas den kommer till användning.Remuz skrev:Vet inte vem jag ska tacka men det fanns 6st i Jung (nu fem)
Renault Zoe R240
Tack!hakan_k skrev:Var och la dit i morse. Hoppas den kommer till användning.Remuz skrev:Vet inte vem jag ska tacka men det fanns 6st i Jung (nu fem)
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
Här kommer länkar till kundvagnspoletten:
STL: https://1drv.ms/u/s!AnEli2CZOEZWgoxIsR9eYK9LQa6TGQ
SolidWorks: https://1drv.ms/u/s!AnEli2CZOEZWgoxJ07bc2Zt7b13Hyw
STL: https://1drv.ms/u/s!AnEli2CZOEZWgoxIsR9eYK9LQa6TGQ
SolidWorks: https://1drv.ms/u/s!AnEli2CZOEZWgoxJ07bc2Zt7b13Hyw
Renault Zoe R240