Kanske är så att car.info är lite snabbare, om det finns fler som jag som har kollat efter reg ett antal gånger om dagen

Moderator: Redaktion
Då blir det samma väntan för mig då. Har ingen brådis, men hade vart kul med dragkrok på semestern så jag kunde köra lite virke från XL. Störigt att det fortfarande står leverans Juni på deras site.bonath skrev:Nu ringde Tesla Malmö.
Finns ingen röd/vit SR+ med drag i Europa.
"Vill du inte uppgradera till svart/svart LR AWD UTAN DRAG för 35.000 extra????
Näääää, tror inte det....
Inget svar på när rätt bil kan komma alls. Kanske juli, kanske augusti, kanske blir en julklapp.![]()
Har jag väntat över tre år så kan jag nog vänta lite till.
Efter observationer på mitt och min kollegas konto så dyker VIN upp i "klartext" på sidan när det är en vecka kvar till leverans (min leverans flyttades från igår till imorgon), och din upplevelse stämmer väl överens med min teoriuppsalatesla skrev:18 juni klockan 16:25 kom ett sms att leveransen är försenad till 26/6 klockan 10:00 och samtidigt skickades ett mail med samma info. 20/6 dök VIN upp på mitt Tesla-konto utan att jag behövde mecka med källkod och annat
GrattisAlan Vega skrev:Känns konstigt att bara lämna väntrummet, så det får bli en snabb avrapportering medan mjukvaran uppdaterar utanför carporten... Hemleveransen gick som den skulle, bilen har inga synliga defekter, inga misspass, inga konstigheter nånstans. Fick gott om tid att syna.
Nu kör vi!
Samma här fast i mitt fall påstås det att bilen inte kommit ännu. Välsynkat!Meradan skrev:Nu ringde precis Tesla och bokade om min leverans som skulle ske imorgon onsdag kl 11 till preliminärt om två veckor och skyller på att regplåtarna inte har kommit än.
F*n! Visste väl att man skulle jinxa skiten! Tesla ringde och sköt leveransen till TIDIGAST fredag eftersom skyltarna inte kommit.... Jaja.... Då får man väl vänta in fredag och se om det verkligen blir nån leveransuppsalatesla skrev:Man kanske inte ska ropa hej eller jinxa, men nu ser det åtminstone mycket lovande ut. Beställde en Model 3 LR AWD svart/svart den 5 juni. Den 13 juni kom besked att jag skulle få hämta ut bilen den 24/6 kl 14:00. 18 juni klockan 16:25 kom ett sms att leveransen är försenad till 26/6 klockan 10:00 och samtidigt skickades ett mail med samma info. 20/6 dök VIN upp på mitt Tesla-konto utan att jag behövde mecka med källkod och annat, möjligheten finns alltså att VIN dykt upp lite tidigare. Idag klockan 12:00 finns bilen registrerad och klar med regnummer och alltÅterstår bara att ta sig till Trosta imorgon och sedan är det bara att njuta! Jag tänkte skriva några rader och berätta lite om hur det går till på Trosta. Återkommer imorgon
Tack för det tipset! Nu har min bil fått ett registreringsnummer också ...Raoulen skrev:kan tillägga att car.info visar mitt reg osv men biluppgifter.se för det inte än.
Kanske är så att car.info är lite snabbare, om det finns fler som jag som har kollat efter reg ett antal gånger om dagen
Jävligt snygg i blått! Grattis!pinussen skrev:Dax att lämna väntrummet, lycka till allihopa!
Skickat från min moto x4 via Tapatalk
Förslag på vad man bör titta lite extra på vid leverans?Vikan skrev:Dags att hoppa ur väntrummet. Helt plötsligt fanns bilen och plåtarna kom samma dag som jag hämtade. Några små skavanker noterades. Herrejävlar vilken bil
Vet att några använt sig av denna:Nordman skrev:Förslag på vad man bör titta lite extra på vid leverans?Vikan skrev:Dags att hoppa ur väntrummet. Helt plötsligt fanns bilen och plåtarna kom samma dag som jag hämtade. Några små skavanker noterades. Herrejävlar vilken bil
Jag utgick från denna lista. Hade mycket fokus på lacken.uppsalatesla skrev:Vet att några använt sig av denna:Nordman skrev:Förslag på vad man bör titta lite extra på vid leverans?Vikan skrev:Dags att hoppa ur väntrummet. Helt plötsligt fanns bilen och plåtarna kom samma dag som jag hämtade. Några små skavanker noterades. Herrejävlar vilken bil
https://teslabros.com/wp-content/upload ... cklist.pdf
Juni står det välNico skrev:Då var även min röda lr awd beställd.då är frågan hur länge man lär få vänta?
MarcusC skrev:Juni står det välNico skrev:Då var även min röda lr awd beställd.då är frågan hur länge man lär få vänta?
![]()