Säljare/Rådgivare Tesla

Här för vi diskussioner kring själva företaget Tesla

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
max001
Teslaägare
Inlägg: 246
Blev medlem: 02 jan 2017 19:49

Re: Säljare/Rådgivare Tesla

Inlägg av max001 »

SwedishAdvocate skrev: 16 maj 2023 17:20
max001 skrev: 16 maj 2023 17:13
pejvic skrev: 16 maj 2023 13:49
testade också, såfort jag väljer model Y och scrollar ner och håller "musen" i högra nedre hörnet så dyker den upp.
Jag kör mac och får inte upp chattrutan alls. Finns inte var jag än pekar med musmarkören. Varför kan de inte sätta ut tydligt på hemsidan? Har någon en direktlänk till chattfunktionen på den svenska sidan?
Jag använder också Mac.

Nu får inte jag heller fram chattrutan. Gissar att de kan har stängt ner för dagen, och att den är tillbaka när de öppnar imorgon igen. Är dock osäker på om de öppnar kl. 09.00, 09.30 eller 10.00...

När jag såg chattrutan tidigare under förmiddagen idag så var den svart mot vit bakgrund. Finns som som jag har för mig nämnts ovan på konfigurationssidorna. T.ex. här för Model 3:

https://www.tesla.com/sv_se/model3/design#overview
Deras hemsida är ju en röra. Chattrutan på den svenska sidan dyker upp när man letar upp sidan för lagerbilar. Scrolla lite fram och tillbaka, så dyker den upp längst ner till höger. Men inte på några andra sidor vad jag kan se. Tokigt. På den amerikanska sidan finns den ju tillgänglig på ett helt annat sätt.

Kan kanske ha att göra med att den svenska sidan har haft 503-error de senaste dagarna.
Model Y RWD
Beställd 230428
Uthämtad "Birdpoo" 230602 i Södertälje
Skriv svar