Min skärm har nu en rätt markant gul rand. Syns egentligejn bara vid extern belysning.
Även skärmen bakom ratten börjar få en gul rand.
Moderator: Redaktion
Remuz skrev:Jag hade min bil inne i Segeltorp igår. Syns inte ett spår av den gula randen nu. Dom fixade dessutom vindrutetorkaren och frunknödöppningen som jag hade anmält tidigare. Mycket nöjd med servicen...
EnTraktor skrev:Jag fick min gula rand fixad i Upplands Väsby, sista dagarna i oktober, efter 11 månaders väntan och en vända till ARN. Resultatet blev perfekt.
Homer skrev:Bilen inbokad på SC för UV-behandling av stora skärmens gula ram.
Ingen tidsuppskattning gavs vid bokning eller bekräftelse, så ni som gjort detta tidigare ungefär hur lång tid kan man räkna med att det tar?
Legato skrev:Homer skrev:Bilen inbokad på SC för UV-behandling av stora skärmens gula ram.
Ingen tidsuppskattning gavs vid bokning eller bekräftelse, så ni som gjort detta tidigare ungefär hur lång tid kan man räkna med att det tar?
Kan ge dig svar inom kort...
Lämnade in min bil idag där gul kant var en av 6-7 grejer. De trodde min bil skulle bli klar redan imorgon men det återstår att se.
Tror gulkanten går att få fixat samma dag. De trodde det fanns en liten chans att få klart min redan idag och då var det som sagt en rad andra saker som skulle fixas.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 15 gäster