Vid dessa priser säljer Plaid som smör uppenbarligen .
Ja, max-specad för 940 är ett bra pris om det inte är något fel på bilen.
Jag såg inget fel på bilen när annonsen var uppe. Förhållandevis låga mil också.
Det har ju länge diskuterats vad Plaid är värd och nu vet vi till vilket pris den säljs fort...
Model Y RWD, 2026
Model 3 LR AWD, 2020, SÅLD
Model S 75D, 2018 SÅLD
Vid dessa priser säljer Plaid som smör uppenbarligen .
Ja, max-specad för 940 är ett bra pris om det inte är något fel på bilen.
Jag såg inget fel på bilen när annonsen var uppe. Förhållandevis låga mil också.
Det har ju länge diskuterats vad Plaid är värd och nu vet vi till vilket pris den säljs fort...
Ja, den säljs fort för 950k, långsamt eller inte alls över 1050k.
Rätt kraftiga prisökningar på S/X, i vissa länder, bla Polen kan man inte längre beställa S/X. Fri supercharging ingår numera.
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Rätt kraftiga prisökningar på S/X, i vissa länder, bla Polen kan man inte längre beställa S/X. Fri supercharging ingår numera.
Bromsar antagligen prisfallet!
Drar Tesla ihop det till att sluta tillverka S?
Vore tråkigt.
Var väl tänkt att Cybertruck skulle ta över, men där verkar ju efterfrågan också dött nu.
Med tanke på de hundratals miljarder Tesla har i kassan kan man tycka de borde ha råd att lansera nya "state of the art" modeller åtminstone ett par ggr per decennium.
Om inte annat så för att folk ska ha något att sukta efter.
Tråkigt att de tillåtit modellineuppen förfalla.
Med det sagt är det väl till viss del förståeligt att de håller i slantarna nu. Världsekonomin står ju och vippar. Det kan bli kaos när som helst och då vill man gärna ha låga löpande kostnader och gott om reserver.
Elon har ju uttryckt sig (för flera år sedan) som att Tesla tillverkar MS av typ nostaligska skäl enbart. Jag skulle inte bli förvånad om Palladium blir den sista. Men hoppas inte.
MS Plaid HW4 2023, svart, svarta säten, FSD MS Performance HW3 2021
MS90D HW1 2016
Elon har ju uttryckt sig (för flera år sedan) som att Tesla tillverkar MS av typ nostaligska skäl enbart. Jag skulle inte bli förvånad om Palladium blir den sista. Men hoppas inte.
Nu när Elon leker Sänka Skepp med hela Tesla kanske de måste…