Cd-spelare
Moderator: Redaktion
Cd-spelare
Min fru och jag brukar lyssna på cd-böcker när vi är på långresor. Tesla har ingen cd-spelare. Prövat lös iMac-cd-spelare i USB-porten men den fungerar inte i Teslan. Någon som har ett bra förslag?
Re: Cd-spelare
Kopiera innehållet på cd-skivorna till ett usb-minne.
Rabatt på en Tesla? Använd min länk: http://---
- lator
- Teslaägare
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Det där är bara för underbartlator skrev:

It's better to burn out, than to fade away!
- lator
- Teslaägare
Alternativt: lägg in boken som ett textdokument på disketten. Lägg upp den på skärmen. LÄS! Hela boken ryms på en diskett...
(öhh... har Tesla stöd för RTF-filer?)
(öhh... har Tesla stöd för RTF-filer?)
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Tack för engagemanget och den snabba hjälpen. Skrattade gott år floppyn och musen. Uppenbart kan man inte använda någon cd-spelare utan det för bli ett USB-minne.
Kan rekommendera Storytel (www.storytel.se) om man gillar ljudböcker.
Går att köra utmärkt på mobilen, ladda ner böckerna i offline läge sen är det bara att lyssna!
Går att köra utmärkt på mobilen, ladda ner böckerna i offline läge sen är det bara att lyssna!
Storytel är det bästa jag haft!josve skrev:Kan rekommendera Storytel (http://www.storytel.se) om man gillar ljudböcker.
Om du använder fler apple-produkter kanske det går att lägga in boken i iTunes, synka den med iPhone eller iPod, och spela från denna i bilen?Shven skrev:rövat lös iMac-cd-spelare i USB-porten men