Är det någon som har koll på nån sajt eller blogg eller liknande som sammanställt en lista/tidsaxel över kommande elbilar.
Har för mig att jag sett en sån bild här pä forumet tidigare men lyckades inte söka reda på den.
Det är ju skapligt mycket på gång närmsta året. känns det som. Model 3, Bolt, Volvo, Audi, Nya Nisaan o.s.v...
Kommande elbilar
Moderator: Redaktion
Kommande elbilar
Driving - Polestar 2, Dual motor LR
Re: Kommande elbilar
Ingen tidsline men väl en lista på en del nya elbilar som kommer de kommande åren:
http://www.techinsider.io/15-electric-c ... -by-2020-5
http://www.techinsider.io/15-electric-c ... -by-2020-5
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Tack.. Var nog den LarsL länkade jag sett förut... Men båda var läsvärda.. Kanske inte helt korrekta datum men en bra översikt.
Något som tål påpekas om nya bil modeller är att vissa kommer vara strikt för 4 pers.. som dagens i3.
Audi Q6 !!! hur i h...te tycker de att det är ok att göra en så stor bil 4 sistsig.
Porsche e-concept, ja den är åtminstone en sportbil, så ok med 4 säten..
... finns flera?
Audi Q6 !!! hur i h...te tycker de att det är ok att göra en så stor bil 4 sistsig.
... finns flera?
MYLR-24
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Dom ska konkurrera med Twizy_TonyV skrev:Något som tål påpekas om nya bil modeller är att vissa kommer vara strikt för 4 pers.. som dagens i3.
... finns flera?

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
En lista med sådant som ingen har en aning om då. Det kommer och går rykten på löpande band och minst lika mycket som presenteras verkar dementeras också. Det utelämnas också allt som är av intresse för elbilar så som laddning och batterival.joel80 skrev:Är det någon som har koll på nån sajt eller blogg eller liknande som sammanställt en lista/tidsaxel över kommande elbilar.
Har för mig att jag sett en sån bild här pä forumet tidigare men lyckades inte söka reda på den.
Det är ju skapligt mycket på gång närmsta året. känns det som. Model 3, Bolt, Volvo, Audi, Nya Nisaan o.s.v...

BMW i3 REX i väntan på Model3
x2Bjelke skrev:Dom ska konkurrera med Twizy :lol:_TonyV skrev:Något som tål påpekas om nya bil modeller är att vissa kommer vara strikt för 4 pers.. som dagens i3.
... finns flera?
ms 76132 "Eleamore"