Tydligen ligger de efter med de 5 sitsiga model X. De har ej påbörjat produktionen av dem än. Och tydligen kommer det ta tid innan de gör det med.
Så vill ni ha en X, inom närmsta 6 månaderna så är det 6 eller 7 sitsiga ni får välja.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
5 sitsig X......får vänta
Moderator: Redaktion
Re: 5 sitsig X......får vänta
Det har sagts redan från det att Design studion öppnades att det är först i slutet av året som 5-sitsiga versioner kommer att levereras så de ligger inte efter på den fronten ännu.Anders77 skrev:Tydligen ligger de efter med de 5 sitsiga model X. De har ej påbörjat produktionen av dem än. Och tydligen kommer det ta tid innan de gör det med.
Så vill ni ha en X, inom närmsta 6 månaderna så är det 6 eller 7 sitsiga ni får välja.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Jag har beställt rn 6 sitsig till Mars. Tryckte på bekräfta runt sista juli.
Men min kontakt på Tesla ringde mig nu i veckan och berättade att de inte kommit igång än med 5orna så det var inte säkert att jag skulle få min till mars.
Så då sa jag att det bryr inte jag mig om eftersom jag beställt än 6 sitsig. Så då fick han gå in och kolla. Tydligen stod min som 5 sitsig hos honom, men när han gick in i systemet så såg han att det var en 6 sitsig jag beställt.
Saken var att jag pratade med dig i juli om att jag ville ha en 5 sitsig i mars och då sa de att det inte skulle vara något problem.
Men sen har de fått ny info om att de tydligen ligger mer efter.
Vilket för mig inte spelar så stor roll eftersom jag till slut valde 6 säten.
Men min kontakt på Tesla ringde mig nu i veckan och berättade att de inte kommit igång än med 5orna så det var inte säkert att jag skulle få min till mars.
Så då sa jag att det bryr inte jag mig om eftersom jag beställt än 6 sitsig. Så då fick han gå in och kolla. Tydligen stod min som 5 sitsig hos honom, men när han gick in i systemet så såg han att det var en 6 sitsig jag beställt.
Saken var att jag pratade med dig i juli om att jag ville ha en 5 sitsig i mars och då sa de att det inte skulle vara något problem.
Men sen har de fått ny info om att de tydligen ligger mer efter.
Vilket för mig inte spelar så stor roll eftersom jag till slut valde 6 säten.
Svart X90D, bokat en M3.
Haha missade den trådenbullen skrev:Det finns väl en egen tråd om Tesla till Mars

Hittat inställningen inTaptalk så nu slipper ni se vilken fantastisk telefon jag har

Svart X90D, bokat en M3.
Haha, det är därför de får problem att leverera, om du ska ha den till Mars. 

- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Du... Det slog dig aldrig att du faktiskt kan stänga av den där inställningen i Tapatalk helt och hållet?Anders77 skrev:Haha missade den trådenbullen skrev:Det finns väl en egen tråd om Tesla till Mars
Hittat inställningen inTaptalk så nu slipper ni se vilken fantastisk telefon jag har
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com