https://teslamondo.com/2014/05/25/yipes ... ver-tesla/
Moderator: Redaktion
Ooohh scaaary, Elon kan inte sova lugnt nu lixomHerr X skrev:Den här är ganska absurd.. Tesla ska se upp eftersom ett annat bolag inte utesluter att producera elbilar.
Hjälp! Vi vet ju alla hur jobbiga dammsugarförsäljare kan vara. Ska dom kränga bilar på samma sätt nu?Herr X skrev:Den här är ganska absurd.. Tesla ska se upp eftersom ett annat bolag inte utesluter att producera elbilar.
Dom kommer att dammsuga hela marknadenHelectriC skrev:Hjälp! Vi vet ju alla hur jobbiga dammsugarförsäljare kan vara. Ska dom kränga bilar på samma sätt nu?Herr X skrev:Den här är ganska absurd.. Tesla ska se upp eftersom ett annat bolag inte utesluter att producera elbilar.
Kan man lura dom på samma sätt som dammsugarföräljarna så kanske det kan vara nåt. "Du får nog suga lite där i hörnet bakom soffan också, jag vet inte om den klarar det" "jag är osäker på om er bil klarar långresor, så du får nog köra mig ner till Spanien, så jag verkligen vet att den klarar det"Bjelke skrev:Dom kommer att dammsuga hela marknadenHelectriC skrev:Hjälp! Vi vet ju alla hur jobbiga dammsugarförsäljare kan vara. Ska dom kränga bilar på samma sätt nu?Herr X skrev:Den här är ganska absurd.. Tesla ska se upp eftersom ett annat bolag inte utesluter att producera elbilar.
Ska man slippa deras försäljare kanske man ska informera om att man har centralbil inbyggt i väggenLeo skrev:Äh, de vill bara röra upp lite damm!