Jag har läst (på TMC) att det är lagkrav i USA att modellåret anges i chassinumret, och att Tesla ändrar modellår vid årsskiftet. Mitt chassinummer ändrades minst en gång i väntan på produktion (fast inte p g a årsskifte).
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Jag har läst (på TMC) att det är lagkrav i USA att modellåret anges i chassinumret, och att Tesla ändrar modellår vid årsskiftet. Mitt chassinummer ändrades minst en gång i väntan på produktion (fast inte p g a årsskifte).
Kul att se en S85D med VIN. När bekräftade du ordern?
Jag väntar fortfarande på VIN och har leverans slutet april (första gissningen).
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Om man kan lita på VIN. De delar ju inte ut dem helt i kronologisk ordning tror jag. Men knappast några över 70000 ännu så ganska sannolikt med 40K bilar ca
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
dag fick jag mitt VIN nummer!
Leverans i slutet av november eller i början av december månad!
Grattis. Det finns lite nyare trådar än denna där det avhandlas också
Sökte lite men hittade ingen mer tråd än denna.
Sökte nog lite tokigt också men skriver man bara VIN så fick jag inte upp något resultat så jag provade att söka via google och fick träff på denna.