Vad roligt, hoppas att detta verkligen leder till ökat fokus på eldrift av företagets bilar.
Citat från artikeln.
De nya ingenjörer som Volvo Cars söker ska främst arbeta med programvaruutveckling i samband med satsningen på teknik för ökad säkerhet, självkörande bilar och eldrift. Det är en av de största rekryteringskampanjerna i företagets historia.
...
När det gäller eldrift ska en plug-in hybridversion erbjudas för alla modeller de närmaste åren, och 2019 ska en helt eldriven bil presenteras.
Någon härifrån får söka utvecklarjobbet så vi får en på insidan
Jag har en god vän som jobbar med batteriteknik på Nevs, men han törs inte berätta något så det har jag ingen större glädje av. (Men jag tror han hittat helt rätt jobb för honom så det är iaf bra.)
Någon härifrån får söka utvecklarjobbet så vi får en på insidan
Jag har en god vän som jobbar med batteriteknik på Nevs, men han törs inte berätta något så det har jag ingen större glädje av. (Men jag tror han hittat helt rätt jobb för honom så det är iaf bra.)
Njud honom på dricka med tillräckligt med alkohol innan ni börjar prata elbilar och batterier så får du nog reda på något. Om du sedan kommer ihåg något av det får du ju presentera det här
Blå Model 3 RWD LR med AP.
Nissan Leaf plus en elmoped, Gobyel.
Solceller på hela taket (ca 18kWp) och inga fossilmaskiner hemma.
Njud honom på dricka med tillräckligt med alkohol innan ni börjar prata elbilar och batterier så får du nog reda på något. Om du sedan kommer ihåg något av det får du ju presentera det här
Tyvärr, ingen av oss dricker alkohol så den strategin ger jag inte mycket för.
Tyvärr, ingen av oss dricker alkohol så den strategin ger jag inte mycket för.