https://unpluggedperformance.com/catalo ... e-package/
Skickat från min LG-H815 via Tapatalk
Moderator: Redaktion
Ser att de nämner att de flyttat 12V-terminalerna så att man kan komma åt batteriet även om det inte finns någon nose cone att ta bort, men hur är det med bogserkroken? Den skruvar man ju också fast bakom nose conen..?Alexander skrev:Jag beställde det för några månader sedan och betalade handpenning på 300 dollar. Ännu inget leveransdatum utan bara under hösten någon gång.
Kan man inte ha en lucka som på alla andra bilarHerr X skrev:Ser att de nämner att de flyttat 12V-terminalerna så att man kan komma åt batteriet även om det inte finns någon nose cone att ta bort, men hur är det med bogserkroken? Den skruvar man ju också fast bakom nose conen..?Alexander skrev:Jag beställde det för några månader sedan och betalade handpenning på 300 dollar. Ännu inget leveransdatum utan bara under hösten någon gång.
Det kan man säkert, men bogserkroken ska monteras på en prominent plats, bakom noseconens övre högra hörn. Där blir en lucka väldigt synlig och jag ser ingen sådan på bilderna.. dessutom lyckas jag inte se att de nämnt det på sajten heller.e5m1r skrev:Kan man inte ha en lucka som på alla andra bilarHerr X skrev:Ser att de nämner att de flyttat 12V-terminalerna så att man kan komma åt batteriet även om det inte finns någon nose cone att ta bort, men hur är det med bogserkroken? Den skruvar man ju också fast bakom nose conen..?Alexander skrev:Jag beställde det för några månader sedan och betalade handpenning på 300 dollar. Ännu inget leveransdatum utan bara under hösten någon gång.
känns spontant som att man inte kan "tulla" med sånt. Kanske inte delen blir EU-godkänd om man inte enkelt kan komma åt bogserkroksgängorna? helt klart ett legitimt problem.Herr X skrev:Det kan man säkert, men bogserkroken ska monteras på en prominent plats, bakom noseconens övre högra hörn. Där blir en lucka väldigt synlig och jag ser ingen sådan på bilderna.. dessutom lyckas jag inte se att de nämnt det på sajten heller.e5m1r skrev:Kan man inte ha en lucka som på alla andra bilarHerr X skrev:Ser att de nämner att de flyttat 12V-terminalerna så att man kan komma åt batteriet även om det inte finns någon nose cone att ta bort, men hur är det med bogserkroken? Den skruvar man ju också fast bakom nose conen..?Alexander skrev:Jag beställde det för några månader sedan och betalade handpenning på 300 dollar. Ännu inget leveransdatum utan bara under hösten någon gång.
Min bil halkade ner för en backe i vintras och fick dras upp av en bärgningsbil - med en eftermarknadsfront som stängt för bogserkroken, hade då hela fronten behövt demonteras...
Vet att jag ställde frågan i en annan tråd men kan inte erinnra mig ngt svar. Var sitter 12v terminalerna på orginal faceliften?Herr X skrev:Ser att de nämner att de flyttat 12V-terminalerna så att man kan komma åt batteriet även om det inte finns någon nose cone att ta bort, men hur är det med bogserkroken? Den skruvar man ju också fast bakom nose conen..?Alexander skrev:Jag beställde det för några månader sedan och betalade handpenning på 300 dollar. Ännu inget leveransdatum utan bara under hösten någon gång.