Tydligen kan jag ladda på Märsta-Avfarten! (E4 Norrgående)!
Stannade och letade febrilt efter laddmöjlighet, utan resultat!
Någon annan som fått upp denna? Eller liknande ladd-symbol där ni inte laddat eller det inte finns laddning?
/Jocce
Laddning på Avfarten!?
Moderator: Redaktion
Laddning på Avfarten!?
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Re: Laddning på Avfarten!?
Verkar va en bugg i systemet.
Skickat från min dumphone
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning

Det kanske är destination charge på Eurostop-hotellet?
2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,
Tryck på laddikonen på skärmen så ser du laddarinformation
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Borde den inte vara placerad vid hotellet då? Den är verkligen mitt på vägen...Kilowatt skrev:Det kanske är destination charge på Eurostop-hotellet?
Jo kanske...Tars skrev:Verkar va en bugg i systemet.
Får ingen direkt info när jag trycker där, inte om på Destinationsladdarna iallafall...e5m1r skrev:Tryck på laddikonen på skärmen så ser du laddarinformation
/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Har inte någon av misstag taggat den platsen som laddplats? Eller det kanske inte går.Jocce skrev:Borde den inte vara placerad vid hotellet då? Den är verkligen mitt på vägen...Kilowatt skrev:Det kanske är destination charge på Eurostop-hotellet?
Jo kanske...Tars skrev:Verkar va en bugg i systemet.
Får ingen direkt info när jag trycker där, inte om på Destinationsladdarna iallafall...e5m1r skrev:Tryck på laddikonen på skärmen så ser du laddarinformation
/Jocce
Ett annat alternativ är att när du laddade någon stans, så va gps:en lite off, och angav denna plats.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.

Tror inte man manuellt kan tagga?Tars skrev:Har inte någon av misstag taggat den platsen som laddplats? Eller det kanske inte går.
Ett annat alternativ är att när du laddade någon stans, så va gps:en lite off, och angav denna plats.
Möjligen, men ganska off, brukar ladda på jobbet, ca 2 km fågelvägen därifrån..och borde ha reagerat (då jag oftast har kartan uppe) när det skedde i sådant fall...
/Jocce
Du har köpt bilen ny ?
Den har taggats som en plats du laddat på
Kolla i besökta laddare eller vad det heter så finns det säkert nåt som ligger precis där
Kolla i besökta laddare eller vad det heter så finns det säkert nåt som ligger precis där
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
e5m1r skrev:Du har köpt bilen ny ?
Jag är första ägare/brukare på bilen.
"Laddplatsen" har inte funnits där tidigare, dök upp för ett par veckor sedan.
Enda jag har laddat i närheten är just på jobbet, ca 2 km därifrån (och där finns laddikon som sagt..)
/Jocce