Tid hittades till slut för de obligatoriska ny-bil-i-solnedgång-korten - tre månader efter leverans. Men ooooh så underbara att dregla över. Helt klart värt väntan och mödan.
Då jag vet att det finns ett uppdämt behov av dessa typer av bilder, så delar jag gärna med mig bland likasinnade.

Resan går alltid till mor på Öland när dessa kort ska tas. Då ska de obligatoriska leveranserna också göras för alla projekt...
Här har vi precis anlänt och bilen är fullpackad med: En diskmaskin, 20 kvadratmeter innertak, 3 rullar isolering, motorsåg med skyddsutrustning, 1 resväska, stor luftmadrass (icke uppblåst

Världens bästa och praktiska elbil!
Mor kör även hon elektriskt.

Innan vi fick leverans av bilen var första frågan vid telefonsamtal med henne, om vi fått bilen än...inte om man mår bra eller likande artighetsfraser.

Mor är den mest intresserade person jag känner angående Tesla...så himla roligt! Ännu roligare är när man hör henne "sälja" bilen till hennes bekanta...jag behöver inte göra jobbet längre...som sagts tidigare; den säljer sig självt.

Här parkerade en gång i tiden min morfar sin splitter nya Saab 95 V4...mycket har hänt sedan 1978.