Jag är i Turkiet och kör för tillfället Renault Symbol

Moderator: Redaktion
Han har flytt landet ( Turkiet ) för att inte råka it för samma sak som sist.HelectriC skrev:Hur gick det egentligen med Segelflygarn (?) och betaversionen av autopilot som det blev så mycket hysch hysch om. Fick vi nån uppklarning på hur det egentligen hängde ihop? Har han redan v.8 kanske?
Turkiet har väl inte utlämningsavtal med Tesla? Kom igen och berätta vad som hände förra hösten nu då!Segelflygaren skrev:Nej,
Jag är i Turkiet och kör för tillfället Renault Symbol
Another surprise in v8.0, Tesla improved its regenerative braking software. The automaker warns that you may experience “slightly stronger deceleration”:
Coolt! Nu blir jag verkligen inte mindre sugenbjelkeman skrev:https://electrek.co/2016/09/17/first-lo ... -and-more/
Förhandstitt via anonyma källor från Electrek.
Detta är något jag välkomnar, hatar att behöva trycka på bromsen.vigge50 skrev:Detta är precis motsattseb till vad många här var sugna på i en viss tråd.![]()
Another surprise in v8.0, Tesla improved its regenerative braking software. The automaker warns that you may experience “slightly stronger deceleration”:
Sant,menade mer hypermilling som har diskuterats.akeller skrev:Detta är något jag välkomnar, hatar att behöva trycka på bromsen.vigge50 skrev:Detta är precis motsattseb till vad många här var sugna på i en viss tråd.![]()
Det är väl en ganska bra hypotes tycker jag, iaf vissa delar (AP:n tex).e5m1r skrev:Den senaste som börjar på 1 låter som beta då det historisk är just beta som börjar på 1
Kan det vara så enkelt att de lägger in v8 i bakgrunden för att få in mycket data inför skarp version ?
Är det nåt särskilt du tänker på? Jag tycker mest det verkar vara ganska kosmetiska förändringar...drzaphod skrev:De bilder som visades på Electrek så blir det en ganska spännande uppdatering med några rejäla förändringar i användarupplevelsen. Ser riktigt fram emot den!
Precis! Skit som det är nu.Haglund skrev:Vore ju kul att köra Spotify utan avbrott varannan låt och utan att behöva starta om huvudskärmen en gång i halvtimman.
Jag tror det hjälper mycket om man får tillgång till 4G som Telia satsar på och inte enbart 3G som vi har idag något som Telia inte uppdatera alls.Haglund skrev:Vore ju kul att köra Spotify utan avbrott varannan låt och utan att behöva starta om huvudskärmen en gång i halvtimman.