Parkering och laddning i Hammarby Sjöstad
Moderator: Redaktion
Parkering och laddning i Hammarby Sjöstad
Undrar hur andra som bor i Hammarby Sjöstad har löst parkering och laddning?
- ovelundkvist
- Teslaägare
- Kontakt:
Re: Parkering och laddning i Hammarby Sjöstad
De åker nog till Sickla köpkvarter och laddar typ-2 32A.
Ja så kan det ju vara, men undrar mer om det finns något brf-garage eller liknande som erbjuder laddplats idag.
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Skarvsladd från lgh till bilen? Finns på Biltema i olika längder. Får sätta på 6ah. 
Skickat från min puckophone med Tapatalk

Skickat från min puckophone med Tapatalk
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning

- ovelundkvist
- Teslaägare
- Kontakt:
Det finns 4 st typ-2 i p-huset Sjöstaden, men där kanske man bara kan stå med timbetalning? BRF:er med laddmöjlight i sitt garage finns ju inte med på uppladdning.nu.
Jag ladddar ibland i Sickla och några andra laddare jag pratat med bor i Sjöstan och åker till Sickla och handlar, och laddar samtidigt.
Jag ladddar ibland i Sickla och några andra laddare jag pratat med bor i Sjöstan och åker till Sickla och handlar, och laddar samtidigt.
Ta upp i föreningen att söka klimatklivs bidrag och installera laddare i föreningens garage. Ställ dig i kö för en plats om du inte har det. Annars är det publika garagen eller utanför glashuset.FreddeB skrev:Undrar hur andra som bor i Hammarby Sjöstad har löst parkering och laddning?
Förresten de platserna är gratis att ladda på än så länge.
MYLR-24
Det är väl som att prata med fiskarna. De som simmar eller de som försöker få upp djuren ur vattnet?bullen skrev:Lite nördigt o prata med laddarna,eller
En laddare kan ju vara maskinen eller personen som laddar

Jag är en laddare.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
- ovelundkvist
- Teslaägare
- Kontakt:
- lator
- Teslaägare
Antagligen mera korrekt då laddarna redan sitter i bilarna och är svåra att få kontakt med...bullen skrev:Lite nördigt o prata med laddarna,eller
Blir lika tröttsamt att alla kallar en sladd för laddare som att alla springer runt med mobiler i nävarna.
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Jag löste problemet till slut med månadsdekal i Kölnan p-hus på Maltgatan, finns 5 laddstolpar man får dela på, har dock inte provladdat ännu då jag inte har skaffat type 2 kabeln ännu.