Det finns grader av klantighet, även för mig
Nu är jag sjukt försiktig när jag kör in och ut ur garaget! De här automatiska framdörrarna har dock en benägenhet att vilja dunka in i saker - ska ta upp temat i ett podd-avsnitt framöver...
Det finns grader av klantighet, även för mig
Nu är jag sjukt försiktig när jag kör in och ut ur garaget! De här automatiska framdörrarna har dock en benägenhet att vilja dunka in i saker - ska ta upp temat i ett podd-avsnitt framöver...
Bilen blev körd i garaget med falkvingedörren uppfälld. Men som tur är hände det varken mig eller min bil, utan en klant i USA.
Trodde det var pandadax igen
Går den att köra med vingarna öppna? (har inte läst artikeln)
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Konstigt. Det går ju knappt att köra med öppen förardörr. Många moderna bilar vägrar ju totalt att flytta på sig när en dörr är öppen. Man kan ju tycka att en falkdörr är betydligt riskablare att åka iväg med öppen...
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
Jag har varit med om en del, men det där vill jag inte vara med om. Vilken försäkringsmardröm!
Leeloo | Model S Plaid Juni 2023 | Ultra red | Krämvit interiör | FSD | 21" Pearl | Model 3 SR+ 2019 Prince | Model 3 Performance Mars 2019 Dementor | Model S 90D 2017 Kalle | Model S 85D 2016
Jag har varit med om en del, men det där vill jag inte vara med om. Vilken försäkringsmardröm!
Om du hade gjort din resa med en X är det ju osäkert om falkdörrarna hade gått att öppna... Hade de däremot varit öppna så kanske bilen hade varit mindre benägen att rulla runt. "RollStop"
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
Kan inte riktigt bestämma mig för vad tycker om den lösningen men tycker de ska ha cred för att vågat försöka ta sig ur konceptet med att genomgående lacka allt.
Kan inte riktigt bestämma mig för vad tycker om den lösningen men tycker de ska ha cred för att vågat försöka ta sig ur konceptet med att genomgående lacka allt.
Ja, det konceptet har ju fler försökt sig på att undfly:
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com