Hyra Tesla i Florida

Här diskuteras andra tekniska frågor

Moderator: Redaktion

Gurree

Hyra Tesla i Florida

Inlägg av Gurree »

Hej!

Det är så att jag och min familj ska åka över till USA och närmare bestämt Florida under jul, nyår. Min fråga är då ifall det är någon som har några erfarenheter kring att hyra en Tesla där istället för att behöva hyra någon tråkig ICE-bil ;)

Jag har sökt lite på internet om att hyra Tesla i florida men tycker mig inte riktigt hittat något vettigt. Vi behöver bil i ungefär 10 dagar och på de ställen jag har hittat så har det minst sagt kostat skjortan att hyra så länge och det har även varit begränsat antal mil under uthyrningstiden vilket är lite tråkigt kan jag tycka. Man vill ju som Teslafrälst riktigt känna på bilen och övertyga familjen om ett eventuellt köp ;)

Mvh Gustav
Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare

Re: Hyra Tesla i Florida

Inlägg av Pontus »

Prova http://www.turo.com vet inte datum och exakt vart ni ska men den billigaste jag hittade från 18-28 dec i Florida city kostade 112 dollar per dag. Flera verkarvilja ha 50-100% mer dock. Kanske inte så farligt med tanke på vad dom kostar att köpa.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Skriv svar