Nackstöden
Moderator: Redaktion
Nackstöden
Efter att vi lånat en bil och kört en del så har blivit en massa gnäll på nackstöden i Teslan, ingen ställbarthet eller stöd åt sidorna. Vi har idag 5-seriens komfortstolar. Någon som har någon lösning på detta och helst utan att det ser illa ut?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Re: Nackstöden
När jag skrev inte ser så illa ut menade även på frun 

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
Man vänjer sig. Hade komfortstolarna i min X5a och de var sköna... Men man vänjer sig...
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Håller för ovanlighetens skull med hybris. Man vänjer sig. Hade bmw:s komfortstolar i min 520 (f11) innan teslan. Fast bmw:s stolar i teslan hade varit det bästa...
Rabatt på en Tesla? Använd min länk: http://---
BMW M4 stolarna hade varit perfekt, får se hur bra next gen är
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
- Nicklas
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ida2603
Även om jag inte fått nya bilen ännu så känns det skönt att ha följande historia, för det finns ingen risk att jag ser tillbaka och tänker att det var bättre förr
Ford Sierra, Volvo 850, Renault Clio, Peugeot 308 SW, Toyota Aygo, Nissan Leaf... Allt kommer vara bättre i bilen som kommer nästa månad!

Ford Sierra, Volvo 850, Renault Clio, Peugeot 308 SW, Toyota Aygo, Nissan Leaf... Allt kommer vara bättre i bilen som kommer nästa månad!